Presentationstråd för nya (och gamla) medlemmar

Permalänk

Hej hopp. Max heter jag och är 23 år gammal. Jag pluggar Högskoleingenjör i Datateknik och jobbar deltid vid sidan av för att försörja mitt intresse av datorer och bilar!

Nybyggen dator med ett 6950xt och ett 7600x för att enkelt klara av hårdvarukrävande uppgifter i plugget, men också för de timmar man fastnar i diverse spel... Har nu fastnat i Cyberpunk och är mer än nöjd med prestandan jag får ut!

Diggar just nu äldre BMW bilar. Tyvärr tillåter inte ekonomin att köpa och renovera just det man drömmer om, men hade jag varit multimiljonär hade jag köpt en BMW e46 M3 i Laguna Seca Blue.

Ser fram emot att kunna använda "marknaden" och att få läsa spännande trådar från andra likasinnade hårdvarufantaster!

Permalänk
Medlem

Tjena, Sussie heter jag och är en glad amatör och dataintresserad gumma! Älskar att försöka koppla upp mitt primitiva torp, där det finns apparater av olika slag för både 2G (IoT i form av lite fjärrstyrda väggkontakter som styrs via en app om jag vill ha ljus och värme när jag kommer hit en mörk vinterkväll), och dator och telefon för 3 o 4G! 5G har jag inte sett som nödvändigt än för det jag har laptopen till! Men jag såg för några år sen inte heller nån nödvändighet i 4G, så kanske ändrar mig!. Att jag reggade mig på forumet var till en del för att förhoppningsvis få tips på vad jag kan ha istället när ovannämnda IoT-apparater lägger av 2025.