Permalänk
Medlem

GTX 660 Köpes!

Hejsan söker ett GTX 660 för att pigga upp en åldrande setup i SLI. Kortet får gärna vara ett Asus men inget krav. Eller ett kort som motsvarar 2st gtx 660 elr bättre i sli som Inte är en gammal strömslukare(eg. ett GTX 780 elr. Radeon 7970). Kan ge runt 300:- för ett 660 och några hundringar till exkl. frakt om ni kanske har något bättre som kan passa. Ge förslag i PM tack!

Mvh Jonte!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Polaren har ett 660 och jag har ett 670, skulle nog kunna byta med honom och skicka 660 till dig. Tror det är ett Asus GTX 660 DC2.

Permalänk

I have an NVIDIA Geforce GTX 660 2GB. It seems to be an Nvidia reference card or a similar OEM card. It has the reference blower-style cooler. It has the SLI connections at the top of the PCB. I can try to look up more details if it interests you.

Permalänk
Medlem

@Snörök: Förmodar att du menar "Tips" xD Tack!

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

Har 2 st Asus GTX 560 ti som du kan få billigt.

Visa signatur

Mobo: Asus P8P67 PRO REV B3 CPU: Intel Core i5 2500K 4.3 GHz CPU Kylning: Cooler Master Hyper 212 Plus + Scythe 120mm Gentle Typhoon x2 Ram: Corsair 16GB CL9 2133Mhz Diskar: 1TB Samsung Spinpoint F3 SSD: Samsung SSD 840 EVO 250G Chassi: Fractal Design Define R3 Nätagg: Corsair TX 750W V2 80+ Bronze Gpu: Palit GTX 1060 6GB Skärm: BenQ 24" G2420HD

Permalänk
Medlem

@welelle2: Har hittat grafikkort men tack ändå!

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.