ASUS ROG Swift PG279Q 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Swift PG279Q 1440p 165Hz

Hej!

Säljer nu denna pärla efter uppgradering till 4k. Köptes för nästan exakt 2 år sedan som fyndvara på Webhallen och har spelat med den sen dess. Skärmen har en död pixel (se bild), och denna har jag noterat 2 gånger; när jag letade efter döda pixlar precis när jag köpte den och nu när jag inspekterade innan jag ska sälja. Det är alltså inget jag har märkt när jag spelat/surfat :). Skärmen har lite bleeding/ips glow, och jag måste säga att bilden är verkligen inte rättvis! Det är absolut inte så illa i verkligheten, men det är väldigt svårt att ta en bra bild. Nere i högra hörnet det enda som kan tolkas som ett problem, och det kan synas när man har en mörkt scen igång, men det är inget som förstör spelupplevelsen.

Tyvärr blev det en stor repa på foten (se bild) som uppstod av att nedre högra hörnet av skärmen skrapade emot precis nu när jag skulle vrida skärmen och kontrollera skicket :(. Med detta blev det också en liten skråma på baksidan av högra hörnet (se bild), men inget som syns framifrån.

Produktlänk Webhallen: https://www.webhallen.com/se/product/245972-ASUS-ROG-Swift-PG...

Medföljer fot, strömkabel och displayport på ca 1.8m.

Tyvärr har jag inte kartongen kvar, så det är face to face som gäller. Finns i Täby att kika på. Skulle eventuellt kunna köra ut den mot soppapengar om du inte bor alltför långt bort, men då ska dessa swishas innan jag åker. Bud gäller tills jag är nöjd.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

PM :L

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

1000:- inkl utkörning till Sundbyberg

Permalänk
Medlem

1200kr + inkl utkörning till Sundbyberg 💪

Permalänk
Medlem

1100+jag hämtar i täby

Permalänk
Medlem

1200 + jag hämtar i täby

Permalänk
Medlem

1300 + hämtar i täby

Permalänk
Medlem

1400 + hämtar i Täby.

Permalänk
Medlem

Såld, tack för alla bud