Kan inte lägga in mitt kort på playstation

Permalänk

Kan inte lägga in mitt kort på playstation

Ber om ursäkt om detta är i fel forum...

Så jag tänkte lägga i mitt kort idag för att kunna köpa packs i ultimate team, Har aldrig haft problem tidigare men fick problem nu, får upp detta (och jag dubbelkollade och trippelkollade all information och allting stämmer. Har Swedbank)

"kontrollera din kreditkorts-/betalkortsinformation och försök igen"

(Brukar ta bort och lägga in mitt kort varje gång jag vill köpa någonting så jag själv får bättre koll och hinner tänka till en extra gång om jag VERKLIGEN vill köpa något)

Så måste försöka igen på 24 hr, men om det inte funkar då, kan jag ringa playstation Sverige på måndag och hoppas dom kan hjälpa mig?

Eller vad har ni andra för tips ni kan ge mig

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem när jag skulle köpa EA FC 24 från EA, ringde banken som då informerade mig att felet låg hos EA då de inte erbjöd verifiering med bankid. Nya regler.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Skrivet av kwame:

Jag hade samma problem när jag skulle köpa EA FC 24 från EA, ringde banken som då informerade mig att felet låg hos EA då de inte erbjöd verifiering med bankid. Nya regler.

Löste sig det för dig, eller blev du tvungen att köpa presentkort (jag får ibland veriera mig med bankid när jag köper Points, och om det är en spärr så är det sjukt att den ligger på en sådan låg tröskel, tror jag har köpt points för 3.5K.. Vilket är lite jämfört med vissa spenderar i FUT)