Komplett SweC-Bonanza 2 (skam den som ger sig edition) - Diskussion

Permalänk
Komplett.se

Komplett SweC-Bonanza 2 (skam den som ger sig edition) - Diskussion

Sponsrat inlägg från Komplett
I samarbete med SweClockers


Tjo!

Förra gången vi körde vår bonanza (flash sale) så lyckades vi tyvärr inte med att leva upp till era, eller ens våra egna, förväntningar på en bra kampanj. Men skam den som ger sig!
Vi hoppas att ni vill ge oss en ny chans att visa att vi kan dunka fram deals som är epi… ljumna

På tisdag klockan 10:00 så dyker det upp lite deals hos oss som kanske kan falla någon i smaken. Vi kan inte lova att det blir några -33,3% på någon het processor eller grafikkort för (strax under) MSRP. Men det kommer bli okej deals, tror vi ¯\_(ツ)_/¯ Kommentera gärna här i tråden med vad ni tycker om kampanjen och innan vi drar igång så får ni gärna ge oss tips på vad ni vill se på bonanzan.

Mer info följer. Men häng med här, på tisdag så blir det liv i luckan.

Feel free att diskutera deals och tankar i denna tråd.

// Erik, Victor och resten av gänget på Komplett.se

edit: för kontext så finns historiken från förra bonanzan i denna tråd.

>>> Länk till Komplett Swec-bonanza 2

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Kul att det blir en ny Bonanza!

Får man önska så ser jag gärna en ratt på rea till bra pris, Helst Logitech G923 alternativt Logitech G29. 🙂

Permalänk
Medlem

Något bättre pris på Sony WH-1000XM4 hade varit nice

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Komplett: Min "doomfryer" går fortfarande varm och jag är än så länge väldigt nöjd. Ska fundera på om jag inte saknar något annat dumt i hemmet! 😅

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Logitech G29 för 1990:- (Pris på tidigare rea). G923 är också ett alternativ samt lite racingstolar.

Visa signatur

CPU: i5-6600k, Cooler: Deepcool Gamer Storm Captain 240 EX, MB: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 7,
RAM: Crucial Ballistix Sport LT White 2x8GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W, GPU: Titan Xp
SSD OS: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB, SSD: Samsung 850 EVO 500GB, Monitor: DELL S3220DGF 165Hz

Permalänk
Medlem

ITX-moderkort! Gärna för Intels 12-serie eller AMD (mycket gärna asus b550-itx för 1450 kr som ni haft tidigare ).

Visa signatur

Dan Cases A4-SFX | ASUS Prime H610I-PLUS D4 | Corsair SF750 | Intel 12400 | Intel Arc A750 | Kingston Fury 16GB (8x2) 3200MHz | Samsung 980 500GB | Crucial MX500 500GB

Permalänk
Medlem

Kompletts nya Kampanj slogan:

Helt okej deals, tror vi ¯\_(ツ)_/¯

Kanske en Jabra 7 Elite?

Kanske en Roborock?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Gott om rea på gamla routers, vore kul med bra pris på några nyare modeller från Asus och Netgear.

Permalänk
Medlem

Det suger att dammsuga. Skulle gärna se något som kan hjälpa till med det!

Permalänk
Medlem

Jag saknar Kompletts gamla 13:37-deals... En enda utvald produkt till sjukt bra pris. Ibland var det något man vill ha, ibland inte... Man satt och spammade F5 för att inte riskera missa något.

Men jag håller tummarna på den här Bonanzan - det kommer säkert att bli bra!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Testpilot

@Komplett Rekordlågt pris på Logitech G502 Wireless och/eller Creative Katana / Logitech Z-906 vore ju ett direkt köp! Skulle inte klaga på ett sjyst pris på annat vettigt 2.1-ljudsystem heller, viktiga är att de får plats på skrivbordet åtminstone.

Annars kanske en extra prisdump på Svive Aegaeon singel monitor arm med RGB eller motsvarande vettig gasarm som klarar av att hålla upp en ultrawide-skärm.

Skulle även behöva lite rakblad till OneBlade:n, alternativt en sjyst deal på ett helt nytt kit!

EDIT:
Annat gott vore en USB-hub med fler än fyra anslutningar, gärna med extern strömförsörjning så man kan koppla webbkameror, mikrofon o.s.v. utan att hela hubben bara tackar för sig. Typ ST Lab USB 2.0 hub, alternativt ICY BOX IB-AC6113 USB Hub/Port för ett bra pris

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk

"Grymt grönt graffe" är nära men inte nära nog så men valde "Annat".
Ett "Grymt rött graffe" av typ XFX eller Sapphier till ett alldeles för bra pris skulle vara mycket intressant.
Kanske någon ny svart box med två stora fläktar framtill att förvara på ett användbart sätt och hjälpa till med att kyla detta "Grymt rött graffe". Tänker mig en Fractal Design Torrent Solid Black för, ~1500 riksdaler.

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem

Bordsmonterat skärmstativ som klarar 34” ultrawide.

Permalänk
Medlem

Magnetvirade elektriska Ålar.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

MMO & MOBA mus

Razer Naga Pro
Razer Naga Trinity
Eller finns de nå vettigare alternativ?

Visa signatur

To be a Bulle or not to be a Bulle?

Permalänk
Medlem

Jag hoppas på ett erbjudande som matchar eller till och med toppar en av era konkurrenters swec-exklusiva deal på 2499 kr för Samsung 980 Pro 2TB häromveckan

Ett annat önskemål är ett lite bättre pris än 999 kr för Logitech Pro X Superlight. Den går på rea, ofta, men aldrig under det priset. och gärna i vitt

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Mitt önskemål är en bättre hemsida där du kan se mer än 4 produkter åt gången...

Om det är knepigt att lösa så hade uppgraderingskit varit fantastiskt för de som vill krama ut det sista ur deras DDR4-stickor

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Jag är ju sugen på en 12700k till dunderpris(<3550kr) och det får jag nog inte uppleva.

Annars kan ramminnen få mig att göra slag i saken.

Plockade upp en musmatta på Inets släpp. Visst, släpps ett 3080 för närmare 8 papp byter jag ut 3070 ti men det känns inte realistiskt.

Edit: Ja en nvme till PS5an på 2tb skulle vara något också!

Permalänk
Inaktiv

Kör några bra deals på olika saker. Uppgraderingspaket, nån ssd, något grafikkort. Något för gamern. Någon hue-rea .

Permalänk

Jag gillar saker som jag mer kallar förbrukningsvaror.
HDD/SSD, usb minne, hörlurar etc hör dit.

Resten är mer. Ja det var ett grymt erbjudande på en skärm, grafikkort, moderkort, cpu, laptop. Men det är inget som man brukar impulsköp.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Komplett:

Tjo!

Förra gången vi körde vår bonanza (flash sale) så lyckades vi tyvärr inte med att leva upp till era, eller ens våra egna, förväntningar på en bra kampanj. Men skam den som ger sig!
Vi hoppas att ni vill ge oss en ny chans att visa att vi kan dunka fram deals som är epi… ljumna

På tisdag klockan 10:00 så dyker det upp lite deals hos oss som kanske kan falla någon i smaken. Vi kan inte lova att det blir några -33,3% på någon het processor eller grafikkort för (strax under) MSRP. Men det kommer bli okej deals, tror vi ¯\_(ツ)_/¯ Kommentera gärna här i tråden med vad ni tycker om kampanjen och innan vi drar igång så får ni gärna ge oss tips på vad ni vill se på bonanzan.

Mer info följer. Men häng med här, på tisdag så blir det liv i luckan.

Feel free att diskutera deals och tankar i denna tråd.

// Erik, Victor och resten av gänget på Komplett.se

edit: för kontext så finns historiken från förra bonanzan i denna tråd.

Vad sägs om att ta Swec medlemmarna in i 2022 med lite rea på UBIQUTI prylar? Ex en Edgerouter med gigabit kapacitet och tillhörande acesspunkt/er?

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Kommentera gärna här i tråden med vad ni tycker om kampanjen och innan vi drar igång så får ni gärna ge oss tips på vad ni vill se på bonanzan.

Snökanon fylld med kokain

Permalänk
Medlem

Kan ni inte skapa en poll och fråga innan Bonanzan:

"Kommer du gnälla på erbjudandena & priserna bara för gnällandets skull, även om du inte är intresserad av att köpa något?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaToNi:

Razer Naga Pro
Razer Naga Trinity
Eller finns de nå vettigare alternativ?

SteelSeries Aerox 9 kom nyss ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Penguin:

SteelSeries Aerox 9 kom nyss ut.

Ja den verkar vettig! Dock såg jag den endast hos konkurrent

Visa signatur

To be a Bulle or not to be a Bulle?

Permalänk
Medlem

Router med 6GHz Wifi AXE!
RTX 3060 Ti till MSRP 5500kr

Visa signatur

I've somehow been WASDing my whole life

13th Intel 8P@6GHz E-cores off Kraken X73 360mm DDR5 m.2@7000MB/sek Gigabyte Z690
Alltid över AMD 3D med överklocking i fakefikans (swefaker) grafer med intel :)

Permalänk
Medlem

Synology/QNAP NAS enheter erbjudande?
Annars grafikkort till MSRP är alltid önskvärd

Permalänk
Medlem

Någon CPU med 3Dstacking hade varit spännande (hu hu hu), men på mer seriöst så vettiga 32GB RAMinnen hade inte varit helt fel

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem

Trådat mekaniskt tangentbord för under 1000-lappen 🙂

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Blir ju högst personlig lista men skulle gärna se bra priser på följande

AMD b550 itx moderkort
AMD CPU 5600+
HDD 10TB+

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most