Permalänk

Fyndhörneskärm

Beställde denna igår (har inte skickats än):

https://www.inet.se/produkt/x198646/cooler-master-27-tempest-...

varför är den fortfarande i lager och kan beställas av någon annan undrar jag, dock med priset höjt med 500:-?

Skärm nr 2 som har död pixel i vänstra hörnet kanske, men det verkar lite långsökt.

Edit: nåväl, skickad nu verkar det som. antar det var en till skärm med exakt samma problem då... visar sig.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27" / Ipad Pro 11" 2024

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bemushroomed:

Beställde denna igår (har inte skickats än):

https://www.inet.se/produkt/x198646/cooler-master-27-tempest-...

varför är den fortfarande i lager och kan beställas av någon annan undrar jag, dock med priset höjt med 500:-?

Skärm nr 2 som har död pixel i vänstra hörnet kanske, men det verkar lite långsökt.

Edit: nåväl, skickad nu verkar det som. antar det var en till skärm med exakt samma problem då... visar sig.

Du kan se skillnad på fyndhörneprodukter genom att kika vad produkten har för "x" nummer, detta står i den länk du har skickat ovan. I länken ovan har fyndhörneprodukten x-nummer x198646.

Du kan även se på kvittot vad ditt x-nummer är då det står specificerat där med

Permalänk
Skrivet av Bausz:

Du kan se skillnad på fyndhörneprodukter genom att kika vad produkten har för "x" nummer, detta står i den länk du har skickat ovan. I länken ovan har fyndhörneprodukten x-nummer x198646.

Du kan även se på kvittot vad ditt x-nummer är då det står specificerat där med

Tack, ja det är inte samma nr som min, så man får anta de har två skärmar som har exakt samma fel, lär väl som sagt visa sig när jag får den imorrn

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27" / Ipad Pro 11" 2024

Permalänk

..saltiga folk är så fort man inte ger 5/5 i recensionerna btw, får alltid minus på mina 4/5 recensioner. jag är alltid helt ärlig bara, aldrig gett någon etta eller tvåa och brukar dra mig för att sätta lägre än 4:a (gav denna skärm 3:a eftersom den har en alvarlig bugg i sin firmware som inverkar rätt mycket på hur den är att använda.)
...såg att på nån recension hade jag nu -5 lol, detta trots att jag gett 4:a (populär SSD, min hade ett ljud vilket jag tyckte var värt att nämna såklart - folk blir direkt arga och ger tumme ner lol). (Kan ju vara personalen också, vad vet jag.)

Hur som, eloge för att de törs ha recensioner uppe för produkter de säljer. Det hör verkligen inte till vanligheterna.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27" / Ipad Pro 11" 2024