Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Nu glömmer du att Mclaren och Ferrari har stor chans att ta Konsturkörstiteln från Red Bull eftersom att Perez knappast tar poäng medans Mclaren och Ferrari regelbundet har båda bilarna i top 5.

Jag syftar på att Redbull inte vill ha in en förare som skulle utmana Verstappen i samma bil.

Permalänk
Medlem

Konstruktörsvm är ju viktigare än förarvm iof men de har säkert räknat på det där. Perez klar för två år till https://www.motorsport.com/f1/news/perez-secures-two-year-f1-...

Perez var ju ändå okay första tiden i red bull de hoppas väl han ska hitta tillbaka dit.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awsmkiid:

Jag syftar på att Redbull inte vill ha in en förare som skulle utmana Verstappen i samma bil.

Tror helt ärligt inte att det finns någon förare som kan utmana Verstappen över en hel säsong i samma bil just nu. Dessutom så tror jag inte förare som Leclrec, Norris och Russell är villiga att lämna deras första förare position i deras team för att köra mot Verstappen i en Red Bull.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Tror helt ärligt inte att det finns någon förare som kan utmana Verstappen över en hel säsong i samma bil just nu. Dessutom så tror jag inte förare som Leclrec, Norris och Russell är villiga att lämna deras första förare position i deras team för att köra mot Verstappen i en Red Bull.

Korrekt. Chansen att Ferrari, McLaren eller Mercedes ska få till en snabbare bil än Red Bull är betydligt högre än att någon av deras förare ska bli snabbare än Verstappen.

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Antlion Kimura Duo | Roland Bridge Cast | Airpods Pro
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felixark:

Tror helt ärligt inte att det finns någon förare som kan utmana Verstappen över en hel säsong i samma bil just nu. Dessutom så tror jag inte förare som Leclrec, Norris och Russell är villiga att lämna deras första förare position i deras team för att köra mot Verstappen i en Red Bull.

Sainz hade ju skitit it status quo och get han en fight som Bottas gav Hamilton under deras tid, iaf mer än vad Perez gör, vilket jag tycker är så JÄVLA tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awsmkiid:

Sainz hade ju skitit it status quo och get han en fight som Bottas gav Hamilton under deras tid, iaf mer än vad Perez gör, vilket jag tycker är så JÄVLA tråkigt.

Bottas? Fight mot Ham? Du menar Rosberg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awsmkiid:

Sainz hade ju skitit it status quo och get han en fight som Bottas gav Hamilton under deras tid, iaf mer än vad Perez gör, vilket jag tycker är så JÄVLA tråkigt.

Sainz skulle var bättre en Perez ja dock så Sainz stryk av Verstappen i Torro Rosso och skulle gissa på Verstappen har blivit bra mycket bättre sedan dess det var liksom hans andra säsong i single seater bilar tror Sainz hade kört typ 5 säsonger innan tog sig till F1.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem

Roligt race!! mclaren flyger fram!

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

Roligt race!! mclaren flyger fram!

Snart fattar de att de ska installera sprinklers på alla gp banor

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Fan vilken bra idé att klippa till bakåt-kameran, där ingenting syns, när två bilar är bredvid varandra. Briljant!

Permalänk
Medlem

Omöjligt hänga med med allt oavsett. Gasly lyckades ta sig förbi ocon oskadd

Trist att haas trots deras lyckade gamble inte har pace nog för att ta poäng.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x