Permalänk
Medlem

Stora MSN-tråden:)

Det fanns tidigare i ÖÄ en tråd där man kunde dela med sig sin MSN/ICQ och få kontakt med andra SweCare.
Tänkte det kunde vara kul för våra nyare medlemmar(även för oss gamla uvar) med en ny sån tråd.

Här är min MSN:
lovkvist.tommy@telia.com

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

msn: Spiritshroud@gmail.com

ICQ: 7827951

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Här är mitt ICQ: 72190359, Jabber: xerent@jabber.se

Ska försöka avveckla MSN till förmån för andra protokoll, typ Jabber, GTalk, osv...

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Om någon skulle ha en vettig anledning till att komma i kontakt med mig över msn så kan ni skicka ett PM...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ich Mag Zu Scheissen, Das Bist So Schön, Und Das Reichen Lecker

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Jamen hejsan!

Permalänk
Avstängd

herbamare, försöker du vinna SM i trådskapning?

PM mig för en jävligt vettig anledning

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WaR
Om någon skulle ha en vettig anledning till att komma i kontakt med mig över msn så kan ni skicka ett PM...

Samma här.

Mvh

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

msn: andreas.pettersson@chello.se , hittas även i sign

sen har vi min facebook contact email oxå den msn:
thecr4ziinerd@hotmail.com , notera att jag bara samlar skräp där:)
feel free to add

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hette tidigare Ti 4400
Dator: DFI Lanparty 790FXB-M2RS │965 BE@3,7GHz│8GB OCZ SLI 800MHZ│500GB Samsung + 2st 1TB Samsung│7950│550W Cougar
IBM X31 1.7GHz|1GB| ATi Radeon 16mb| 8GB SSD|Thinkpad X200|2.4GHz|4GB|X4500MHD|320GB Thinkpad 600X|500Mhz|320MB ram|6GB

Permalänk
Medlem

Gör inte om samma misstag igen Lite waste och ha 40 kontakter där man kanske vet vilka två är

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Inte för och vara taskig, men är det inte bättre och chatta på #sweclockers.com istället

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilzon
Inte för och vara taskig, men är det inte bättre och chatta på #sweclockers istället

Eller varför inte #sweclockers.com?

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Eller varför inte #sweclockers.com?

Oj stavfel... Ska genast rättas till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Gör inte om samma misstag igen Lite waste och ha 40 kontakter där man kanske vet vilka två är

Word.

Min gamla msn hade 380 kontakter. visste inte ens vilka hälften var så jag drar mig från att posta msn offentligt igen

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Word.

Min gamla msn hade 380 kontakter. visste inte ens vilka hälften var så jag drar mig från att posta msn offentligt igen

Något liknande här fast då hade jag bara ett ICQ-nummer.

De som velat kontakta mig har lyckats bra med det förut, betvivlar inte att kunskapsnivån sjunkit märkvärt så det borde gå bra nu också.

Edit: Varför skrev jag över huvud taget i tråden om jag ändå inte hade tänkt dela med mig av min MSN-adress? Jag måste vara riktigt korkad.

Okej, en hint då. Det är samma som min e-postadress. E-postadressen hittas lättast genom någon av mina bloggar.

Visa signatur

» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.

Permalänk
Medlem

Pm om de önskas.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

Trådskaparen..

ta och editera ditt inlägg och sedan klista in allas MSN och användarnamn och be sedan en moderator att ta bort inläggen det blir lätt rörigt när sånna här trådar växer

Marlund89 <- användas mest
serverceleron600
ame-92
trra200

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Pm om de önskas.

Permalänk
Medlem

Jo de e ba å pma om det är något som sagt

Permalänk
Medlem

msn: webbson@webbson.se

^^
Om någon nu av någon konstig anledning skulle vilja något..

Visa signatur

/dev/null