Apple planerar öppna för applikationer utanför App Store

Permalänk

Det är Appel's Telefon, då har dom oxå rätt att göra vad dom vill med sin app store anser jag.
Man behöver varken köpa deras telefon eller ladda ner appar från deras app store om man tycker det är dyrt eller inte gillar läget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bananböj:

Det är Appel's Telefon, då har dom oxå rätt att göra vad dom vill med sin app store anser jag.
Man behöver varken köpa deras telefon eller ladda ner appar från deras app store om man tycker det är dyrt eller inte gillar läget.

Och minnestillverkarna har rätt att kontrollera priserna genom kartellbildning e.t.c.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bananböj:

Det är Appel's Telefon, då har dom oxå rätt att göra vad dom vill med sin app store anser jag.
Man behöver varken köpa deras telefon eller ladda ner appar från deras app store om man tycker det är dyrt eller inte gillar läget.

Om det är apples telefon jag har i handen så borde den ha kostat 0kr och inte typ 12000..
Så nej.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att se

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bananböj:

Det är Appel's Telefon, då har dom oxå rätt att göra vad dom vill med sin app store anser jag.
Man behöver varken köpa deras telefon eller ladda ner appar från deras app store om man tycker det är dyrt eller inte gillar läget.

Det var Apples telefon tills köparen betalade för den. Vill Apple fortsätta äga telefonen får Apple snällt låta bli att sälja den.