Inet frågar SweClockers – Vad skulle du vilja förbättra på Inet.se?

Permalänk
Medlem

Mer tydlig förklaring på Fyndvarorna. Tex ha 3 olika steg.

1. Endast öppnad, absolut nyskick
2. Öppnad finns visst slitage, skadad kartong
3. Sliten produkt

eller liknande.

Permalänk
Medlem

Klarna som betalningsalternativ.
Men framförallt så vill jag att ni lär er att packa paketen med hjärna istället för med...plånbok?

Jag är dålig på att tolka crystaldiskinfo så jag vet inte om den blev skadad i postmords racerbil, men det här är ovanstående disk:

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardy:

Tips 1.

Ett bra "Reward" System för de som gillar att hjälpa folk genom att skicka in diverse kundkorgar på gamingdatorer i delar ,få det bekräftat på sin "Profil" på Inet.

Tex :
om man har hjälpt "Nisse" eller "Olle" att skräddarsy en kundvagn i delar beroende på "budget" och nån av de har köpt ,få det bekräftat som köp får man en liten ersättning , alternativ nån sponsrad produkt av nån tillverkare inom rimliga gränser eller presentkort beroende på hur mycket man hjälper till 😏.

Tips 2.

Filtret : "Endast i lager" ska kunna gå att klicka i så den alltid finns där ,vilken kategori det än är , och vill man ta bort den så kan det komma upp ett meddelande " är du säker att ta bort " .

Tips 3.

När man sätter muspekaren på en produkt så kan den första bilden förstoras utan att klicka på själva produktinformationen i övrigt.

Tips 1.
Jag håller inte med, jag brukar tips om kundkorgar och vill absolut inte ha någon belöning för det, det skulle kännas oärligt.
2. Många delar inkommer om väldigt få dagar, "endast i lager" finns att bocka i, men visst kunde sidan kanske komma ihåg vad man valt i en kaka, men då ramlar vi in i hela kakcirkussen också , med EU regler osv.
3. Absolut inte, jag hatar hoovringseffekter både på dator och mobil.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

När man lägger en beställning borde man kunna betala extra (extremt överpris) för att få några extra pingvinstänger. Överskottet går till någon aktuell välgörenhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Klarna som betalningsalternativ.
Men framförallt så vill jag att ni lär er att packa paketen med hjärna istället för med...plånbok?
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
Jag är dålig på att tolka crystaldiskinfo så jag vet inte om den blev skadad i postmords racerbil, men det här är ovanstående disk:
<Uppladdad bildlänk>

Inget fel i crystaldiskinfo, då hade den inte haft värdet Good.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk

För mig så känns som en uppdaterad sida alltid får sämre funktionalitet till fördel för fräschhet och mobilanvändande. Främsta exempel på detta är prisjakt som sämre och sämre att använda för varje version de släpper.

I jobbet är jag ofta inne hos diverse tillverkare och somliga av dom gillar att göra det svårt att hitta deras produkter.

Idag tycker jag inet är smidigt och en sida som gör det lätt att hitta det jag vill. Även filtrera lätt för att göra urval. Ni kanske behöver göra ändringar under huven eller få in mer funktioner. Men tappa inte smidigheten som finns idag.

Permalänk
Medlem

Priserna!

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB

Permalänk

Lägg till PayPal betalsätt

Visa signatur

ʜᴀʟᴏɢᴇɴ - ᴜ ɢᴏᴛ ᴛʜᴀᴛ
0:32 ━❍──────── -3:08
↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺
VOLUME: ▁▂▃▅▆▇ 100%

Permalänk
Medlem

Inet behöver inte fråga Sweclockers om förbättringsförslag. Ni ligger redan före både Webbhallen, dustin och Komplett i sökfunktion, design och navigering anser jag! Handlar min elektronik uteslutande hos Inet, någon krona högre pris per produkt kanske. Men hemsidan är redan 5/5, support-tillgänglighet även den på topp!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

Möjligheten att skapa en "Spara till senare" lista eller liknande.

Permalänk
Medlem

Intressant att 38% säger filter när Inet är i särklass bäst på just detta just nu. En av anledningarna till att handla på Inet, saknar bara lite mer produkter ur G.Skills sortiment. Sällan jag hittar just det minnet jag vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Inget fel i crystaldiskinfo, då hade den inte haft värdet Good.

Ja, det är ju det man får förlita sig på. Kanske svårt att se om en disk blivit misshandlad i transporten.
Men current, worst och threshold-värdena har jag aldrig riktigt hajat hur dom funkar eftersom man stöter på olika svar och tolkningar hela tiden. Verkar ju tex vara olika för olika märken och storlekar.

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk

Jsg saknar faktiskt inte så mycket, men ett smartare sätt att jämnföra produkter på? Hur tänker jag då jo låt säga att jag ska köpa ett nytt modekort jag vet vilken processor jag ska ha och får fem sex kriterier att välja på eller slå på. Bäst recensioner.Bäst valuta för pengarna. Senate platformen. Osv och i stället för lockpriser för en produkt bättre pris på kedjeköp Köper du ett Corsair nätagg får då köpa corsair ramminnen med 35% rabatt köper du bägge får du 40% på valfri kringutrustning möss tangentbord osv??

Permalänk
Medlem

Ta tillbaka Klarna tack.

Permalänk
Medlem

Butik i Borås och då i Viared. Jag tror det vore bra för er och även för oss kunder då så klart i området.
Mer alt när man ska söka på något. Tex som idag sökte på vattenkylare 420mm och finns ej alt. Bara ett
exempel på många. Kul att ni tagit in sim racing prylar och jag ser fram emot ni kanske ta in dom två bästa
som är Asetek och Trak Racer tex.
Att ni har fysisk butik är anledning till man ofta väljer er fall i fall något går sönder. Men headset och andra
tillbehör tar ni inte emot och lagar om man vill,det lärde jag mig nyligen.
Sista nyligen uppdateringen på sajten är så brutalt dålig och krånglig att man tappar köpsuget lite. Kanske
bra för mig men inte er ha ha

Visa signatur

Magnus AMD

Permalänk

Saknar med klarna.
Tror det kan öka försäljningen. Med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Ja, det är ju det man får förlita sig på. Kanske svårt att se om en disk blivit misshandlad i transporten.
Men current, worst och threshold-värdena har jag aldrig riktigt hajat hur dom funkar eftersom man stöter på olika svar och tolkningar hela tiden. Verkar ju tex vara olika för olika märken och storlekar.

Hårddiskar klarar av mycket mer när den är avstängd.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Inet är mitt förstaval när det gäller teknik.

Det som skulle kunna förbättras är era filter och sökfunktionen.

Ibland är det svårt att hitta det man letar efter, särskilt när det är något som man ej vet i vilken meny det finns.

Sedan önskas fler filtreringsmöjligheter så att det går att sålla fram det man exakt vill ha.

Resten är det bara att fortsätta med 👍

Permalänk
Inet
Skrivet av mats42:

Lägg tillbaka den gamla webben. Den var betydligt bättre än nuvarande katastrof.
Jag undrar bara hur mycket pengar ni har kastat bort på att skapa nått som är radikalt mycket sämre (dvs precis varje ändring ni har gjort)

Tack för att du tar dig tid att engagera dig och övriga som "gillar", jag är medveten om att ofta upplevs all förändring sämre, men man måste våga utveckla annars kommer bolaget till slut bli helt utdaterad, vi är väldigt försiktiga med vårt legacy och vår kärnmålgrupp, entusiasterna, så vad ni tycker är otroligt viktigt för Inet och även mig personligen. Fokus hos oss ligger på att bygga en "Desktop first" webb med fokus på innehåll, så som recensioner, specifikationer. Sen bygga egna funktioner för att sortera, lista och filtrera bland produkterna.

Vill gärna vet lite mer om vad det är som är katastrof? Vi har inte lanserat något ny webb, dock möblerat om en aning på vissa sidor och stora förändringen är att vi ökat bredden med 110 pixlar och förändrat lite hur trädet fungerar.

Målet har varit att presentera mer information "in screen" för att slippa scrolla och mer logiskt placerat än tidigare samt adderat t.ex. "snabbfakta" på produktsidan som jag tror underlättar för många.

Jag hoppas få "se er" under Megaklick på torsdag och ser fram emot feedback live som vi kan diskutera och viktigt för oss är att få reda på vad ni vill att vi fokuserar på för att ni ska tycka inet.se blir bättre. Vi lyssnar verkligen och mycket av det vi gör kommer från feedback från er, t.ex. dark mode som är uppskattat av många.

Vi sitter inte fast i någon plattform utan utvecklar och designar i princip allt själva och vi måste våga prova nya saker, ibland lyckas vi med något som är bättre än andra ibland kanske det uppfattas som bättre tidigare och då kanske det inte är värre än att man backar tillbaka, men prova måste man ju!

Jag är redo under Megaklick på torsdag ser mycket fram emot att besvara alla era funderingar om webben, Paypal, Klarna och butiker, jag är fortfarande relativt väl insatt i det mesta efter att jobbat över 23 år på Inet

Ses på torsdag!

Trevlig kväll,
Wickman

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Tack för att du tar dig tid att engagera dig och övriga som "gillar", jag är medveten om att ofta upplevs all förändring sämre, men man måste våga utveckla annars kommer bolaget till slut bli helt utdaterad, vi är väldigt försiktiga med vårt legacy och vår kärnmålgrupp, entusiasterna, så vad ni tycker är otroligt viktigt för Inet och även mig personligen. Fokus hos oss ligger på att bygga en "Desktop first" webb med fokus på innehåll, så som recensioner, specifikationer. Sen bygga egna funktioner för att sortera, lista och filtrera bland produkterna.

Problemet här är att ni inte har utvecklat något, ni har avvecklat en bra sida för något radikalt mycket sämre. Ni har minskat informationsmängden genom att plocka bort vitala delar som produktmenyn. Det förefaller betydligt mer som ändrande för ändrandets skull än någonting positivt. Vill man ha företaget kvar är det dumt att försämra kundupplevelsen.

Skrivet av Inet:

Vill gärna vet lite mer om vad det är som är katastrof? Vi har inte lanserat något ny webb, dock möblerat om en aning på vissa sidor och stora förändringen är att vi ökat bredden med 110 pixlar och förändrat lite hur trädet fungerar.

Möblerat om en aning? Ni har tagit bort produktmenyn från förstasidan för många av era kunder, ni har flyttat undan kontaktinformationen från den lätthittade platsen under produktmenyn, ni har försämrat filterfunktionen och det var bara de tre första punkterna.

Skrivet av Inet:

Målet har varit att presentera mer information "in screen" för att slippa scrolla och mer logiskt placerat än tidigare samt adderat t.ex. "snabbfakta" på produktsidan som jag tror underlättar för många.

Det målet verkar ni ha bommat rätt rejält. Det krävs nu scrollande och extraklick för att få se en meny som tidigare låg där den skulle, vill jag använda filterfunktionen så krävs även där extra klick för att få upp samma förmåga som tidigare.

Går man sen in och tittar på koden så har ni gjort om i princip varje elementnamn, ni har hårdkodat att allt under 1511 pixels ska behandlas som en mobil (det var 768px på er vettiga sida). Därmed dömer ni ut 1400x900 samt 1920x1080 och 1920x1200 i stående läge från desktop upplevelsen.

För att sammanfatta så har ni åstadkommit en mer svårnavigerad sida där det är svårare att få fram relevant information/produkter.
Man brukar säga att man har 7 sek på sig att fånga en kunds intresse - då ska man inte behöva lägga dem på att leta efter det som tidigare var direkt tillgängligt.

Innebär er nya sida att jag anser att ni har blivit en mer attraktiv butik - nej

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Inet
Skrivet av mats42:

Problemet här är att ni inte har utvecklat något, ni har avvecklat en bra sida för något radikalt mycket sämre. Ni har minskat informationsmängden genom att plocka bort vitala delar som produktmenyn. Det förefaller betydligt mer som ändrande för ändrandets skull än någonting positivt. Vill man ha företaget kvar är det dumt att försämra kundupplevelsen.

Möblerat om en aning? Ni har tagit bort produktmenyn från förstasidan för många av era kunder, ni har flyttat undan kontaktinformationen från den lätthittade platsen under produktmenyn, ni har försämrat filterfunktionen och det var bara de tre första punkterna.

Det målet verkar ni ha bommat rätt rejält. Det krävs nu scrollande och extraklick för att få se en meny som tidigare låg där den skulle, vill jag använda filterfunktionen så krävs även där extra klick för att få upp samma förmåga som tidigare.

Går man sen in och tittar på koden så har ni gjort om i princip varje elementnamn, ni har hårdkodat att allt under 1511 pixels ska behandlas som en mobil (det var 768px på er vettiga sida). Därmed dömer ni ut 1400x900 samt 1920x1080 och 1920x1200 i stående läge från desktop upplevelsen.

För att sammanfatta så har ni åstadkommit en mer svårnavigerad sida där det är svårare att få fram relevant information/produkter.
Man brukar säga att man har 7 sek på sig att fånga en kunds intresse - då ska man inte behöva lägga dem på att leta efter det som tidigare var direkt tillgängligt.

Innebär er nya sida att jag anser att ni har blivit en mer attraktiv butik - nej

Tack för feedback!

Filtret har vi inte ens rört på väldigt länge, så där vet jag inte riktigt vad du menar, däremot har vi planerat att jobba på att förbättra utseendet och funktionen av filtret så där vill jag gärna få konkret hur du tycker det ska fungera mot hur det fungerar idag.

När det kommer till kontaktinformationen så har vi tvärt om flyttat den så den verkligen har bästa möjliga plats, både i headern och footern, oavsett var du är på sajten, nämn gärna något webb där du inte får leta långt ner i strukturen för att hitta telefon och e-postadress.

När det kommer till trädet, som jag skulle säga vi är helt unika med att fortfarande använda (vilket jag fått försvara i över 10 år, och kommer fortsätta göra) så kommer vi lansera en lösning så att du kan behålla trädet ner till 1140 pixlar och att då istället man får scrolla mer på höjden likt tidigare design av trädet. Tror du det gör dig nöjd med trädet? Hoppas du är med live imorgon då kan vi snacka vidare då!

Nedan är screenshot från vår testmiljö med en bredd på 1140 pixlar,

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Tack för feedback!

Filtret har vi inte ens rört på väldigt länge, så där vet jag inte riktigt vad du menar, däremot har vi planerat att jobba på att förbättra utseendet och funktionen av filtret så där vill jag gärna få konkret hur du tycker det ska fungera mot hur det fungerar idag.

filtret var nog några månader sen det ändrades men det är samma sak
Gamla filtret

Nya

Nu krävs det ett extra klick för att få upp tex M2 storleken

Skrivet av Inet:

När det kommer till kontaktinformationen så har vi tvärt om flyttat den så den verkligen har bästa möjliga plats, både i headern och footern, oavsett var du är på sajten, nämn gärna något webb där du inte får leta långt ner i strukturen för att hitta telefon och e-postadress.

Sätt gärna en annan bakgrund i header kontaktinfon, hade faktiskt bommat den.
Det var just det som var så bra med den i menyn. Både en redig rubrik och blå färgen på frågor och svar knappen som gjorde den lätthittad.
Att andra är urusla - ja det ger ju bara en möjlighet att göra det bättre än dem (återigen 7 sek regeln)

Skrivet av Inet:

När det kommer till trädet, som jag skulle säga vi är helt unika med att fortfarande använda (vilket jag fått försvara i över 10 år, och kommer fortsätta göra) så kommer vi lansera en lösning så att du kan behålla trädet ner till 1140 pixlar och att då istället man får scrolla mer på höjden likt tidigare design av trädet. Tror du det gör dig nöjd med trädet? Hoppas du är med live imorgon då kan vi snacka vidare då!

Ja ni är rätt unika och fortsätt med det - Ni har en konkurrensfördel där.
1140 löser det hela för mig personligen men jag hade gärna sett 1079 så att en stående 1920X1080 (dvs 1080x1920) hade klassats som desktop. Men ja definitivt nöjdare än idag

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli att testa. Långt ifrån 100% men

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

När man är inne på en produkt så ska recensionen vara för just den produkten, inte en äldre liknande produkt. Det känns som de flesta recensioner man ser på Inet.se är för något helt annat... Om den produkten inte är köpt/recenserad än, låt den vara det.

Uppmuntra att köpare ska recensera alla sina köp och era produkter. Kanske ge mindre bonusar som tack?

Visa signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nyhet:

En ny och uppfräschad webbshop firas in med ett storartat avsnitt av Megaklick, men innan dess önskas feedback från SweClockers rutinerade medlemmar.

Läs hela artikeln här

Den överstora ipad desginen på pc.

Skadar inte om inet också tar bort troll recensioner på produkter. Av kunder som ej köpt en vara.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inet:

Tack för feedback!

Filtret har vi inte ens rört på väldigt länge, så där vet jag inte riktigt vad du menar, däremot har vi planerat att jobba på att förbättra utseendet och funktionen av filtret så där vill jag gärna få konkret hur du tycker det ska fungera mot hur det fungerar idag.

När det kommer till kontaktinformationen så har vi tvärt om flyttat den så den verkligen har bästa möjliga plats, både i headern och footern, oavsett var du är på sajten, nämn gärna något webb där du inte får leta långt ner i strukturen för att hitta telefon och e-postadress.

När det kommer till trädet, som jag skulle säga vi är helt unika med att fortfarande använda (vilket jag fått försvara i över 10 år, och kommer fortsätta göra) så kommer vi lansera en lösning så att du kan behålla trädet ner till 1140 pixlar och att då istället man får scrolla mer på höjden likt tidigare design av trädet. Tror du det gör dig nöjd med trädet? Hoppas du är med live imorgon då kan vi snacka vidare då!

Nedan är screenshot från vår testmiljö med en bredd på 1140 pixlar,

<Uppladdad bildlänk>

Då är er testmiljö något exklusivt för hos mig krävs fortf ca 1350 pix i bred för att kunna ha trödet öppet.

Permalänk
Medlem

Skippa nivå-rabatterna och sänk generellt priserna för alla istället,oavsett om du är trogen kund eller ej. Nivåerna kan ge andra saker istället.

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

Permalänk
Musikälskare

Känner inget behov av att förbättra eller ändra något, snälla gör ingen "Prisjakts-grej" och bara ändra saker för ändrandets skull som förstör mer än det ger

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Inet är riktigt grymma, men när man ibland kan hitta en produkt någon annanstans för typ 1000kr billigare eller så, så är det svårt att välja just inet. Hade dem haft bättre priser, eller iaf bundles, eller något poängsystem som faktiskt är riktigt grymt hade man kanske valt att handla där ändå?

Inet har grym support, schysst personal osv (dubbeklick ) men det är inte alltid den är värd pengarna för mig personligen.

Problemet är att jag vill handla hos inet (går in på inet minst 1ggn/dag för att kolla lite nyheter för skojs skull) men det slutar många gånger i att jag köper på billigare ställen. Kostar sakerna lika mycket, är det nog inet först för mig !

Permalänk
Medlem

*Fyndvaror ska vara märkbart billigare än de nya produkterna. Delvis kännas som en bra deal
*Nivåer på slitage för fyndvaror likt Webhallen har
* Mer kampanjer likt Elgiganten (ökar förvissa impulsköpen men samtidigt "roligt" att handla när det tjänst att man gör en bra deal)
*Billigast på prisjakt, kollar alltid där innan köp
*Generösa medlemsförmåner