Grafikkort i Östergötland imorgon

Permalänk
Medlem

Grafikkort i Östergötland imorgon

Hej! Har fått lite tid över till datorspel i helgen och behöver därför ett grafikkort. Toppen om det finns i Östergötland för snabb affär under morgondagen. Spelabstinensen är total. Har beställt ett från Proshop men det verkar vara förseningar hos Postnord.

Budget 5-10k.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Hej,
Har ett 3060 ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR)
I Linköping i morgon kväll om det kan vara a intresse dock lite under din budget.
MVH Per

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI ,ASUS DUAL RTX 2080 Ti OC
Allt i custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellev:

Hej,
Har ett 3060 ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR)
I Linköping i morgon kväll om det kan vara a intresse dock lite under din budget.
MVH Per

Tack! Men du har rätt, det är lite för svagt för mig.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Har ett sapphire 6900 xt, fungerar som det ska, har dock coilwhine, inköpt i slutet av förra året, finns i Stockholm 4800 kr

Permalänk

Måste bara ge en eloge till fetakniven, abstinensen är på riktigt

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Köp ett på Netonnet och lämna tillbaka det på måndag

Permalänk

4070 6000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffeboffe:

Måste bara ge en eloge till fetakniven, abstinensen är på riktigt

Måste. Spela. Datorspel!!!!!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffeboffe:

Måste bara ge en eloge till fetakniven, abstinensen är på riktigt

Jag panikköpte ett 4080 super för att lira en helg.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spurs89:

Köp ett på Netonnet och lämna tillbaka det på måndag

Skulle aldrig falla mig in att idka detta sviniga beteende!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Skulle aldrig falla mig in att idka detta sviniga beteende!

Hur är det svinigt menar du? Men kul att du inbillar dig att du har någon slags moral när det gäller öppet köp

Permalänk
Skrivet av Spurs89:

Hur är det svinigt menar du? Men kul att du inbillar dig att du har någon slags moral när det gäller öppet köp

Ursh, lite moral måste man ha.

Ute efter grafikkort men under 3k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spurs89:

Hur är det svinigt menar du? Men kul att du inbillar dig att du har någon slags moral när det gäller öppet köp

Kan du inte ens av egen tankekraft räkna ut varför det är svinigt? Okej, då ska jag förklara. Öppet köp är ikte till för att man ska kunna låna ett grafikkort över helgen och sedan lämna tillbaka det.

När näringsidkaren måste sälja ett beganat kort uppstår en kostnad för denne. Det är inte näringsidkaren själv som står för den utan kostnaden hamnar på ett eller annat sätt på konsumenten. Dvs hade det varit du eller någon annan på forumet som fått betala för mitt nöje.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Kan du inte ens av egen tankekraft räkna ut varför det är svinigt? Okej, då ska jag förklara. Öppet köp är ikte till för att man ska kunna låna ett grafikkort över helgen och sedan lämna tillbaka det.

När näringsidkaren måste sälja ett beganat kort uppstår en kostnad för denne. Det är inte näringsidkaren själv som står för den utan kostnaden hamnar på ett eller annat sätt på konsumenten. Dvs hade det varit du eller någon annan på forumet som fått betala för mitt nöje.

Men sluta nu. Det kostar Netonnet inte ett öra extra att sälja ett 4080 Super igen om du hade köpt det av de och lämnat tillbaka det.
Det stämmer inte heller att det skulle påverka priser för mig eller någon annan här på forumet. Men kudos som sagt för din moral

Permalänk

Hahahahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av daa_grinch:

Ursh, lite moral måste man ha.

Ute efter grafikkort men under 3k

Du menar moral nog med att inte kapa andras annonser för eget bruk?

Permalänk

Detta börjar eskalera, iaf.. intresserad av din 4080 när du säljer den

Permalänk

Gärna inom 2 månader så ja kan lämna tillbaka den

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Skrivet av Spurs89:

Du menar moral nog med att inte kapa andras annonser för eget bruk?

Mer avund