Indiana Jones and the Great Circle

Permalänk
Medlem

Indiana Jones and the Great Circle

Hittade ingen tråd om det kommande Indiana Jones and the Great Circle så jag skapar en själv.

Indiana Jones spelen har alltid tillhört mina favoriter så ser verkligen fram emot detta!

Kommer du testa?

Officiell hemsida
Steam

Länkade en till video + Steam-länk
Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kul med lite äventyrsspel

Permalänk
Moderator
Forumledare

Jag hoppas på ett riktigt mysigt äventyrsspel som ”från förr” men vågar inte riktigt hoppas

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Ja, det här spelet kommer jag inte missa. Först var jag lite skeptisk till att det är "first person" till rätt stora delar (men inte när man t ex klättrar). Men nu kör jag Cyberpunk 2077 och gillar det skarpt "trots" att det i första person, så ser inga problem med det längre.

Permalänk
Medlem

Åh ser rätt så mysigt ut

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på ett nytt "Fate of Atlantis" men detta blir säkert helt okay det också

Permalänk
Medlem

Det här tilltalade mig inte.

Men... vi får se.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Hade hoppats på ett nytt "Fate of Atlantis" men detta blir säkert helt okay det också

Jag med! Önskar verkligen att det kommer en remake på det någon gång!

Visa signatur
Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Håller verkligen tummarna att detta blir bra, men är varsamt skeptisk. Visst, utvecklarna har gjort ett skitbra jobb med Wolfenstein, men Indiana Jones känns ju som en helt annan typ av spel. Valet av first person är också lite underligt, men fattar att det gjorts för att det inte ska kännas som Uncharted eller Tomb Raider.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filbunke:

Det här tilltalade mig inte.

Men... vi får se.

Varför, är du ingen indy fan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Varför, är du ingen indy fan?

Det är jag definitivt. Kanske inte av de senaste två filmerna dock...

Äventyrsspelen gillar jag också skarpt.

Men gällande The Great Circle.

Rösten och ansiktet kändes redan fel i teaser trailern, och från den här videon så kan man lägga till förstapersonsperspektivet och piskan som också känns ... fel. Och sen så känns helheten just ... fel, på något vis.

Men, får se, hoppas jag har fel.

Permalänk
Medlem

Jag har en svag förhoppning om att man kan välja själv mellan 1st och 3rd person vy. Det verkar växla automatiskt till 3rd när man t.ex. klättrar så jag tycker inte det borde vara omöjligt att få stanna kvar i den vyn konstant om man så önskar.

Men vi får väl se

Visa signatur