Permalänk
Medlem

Nvidia Quadro RTX 4000

Sitter på 2 st Nvidia Quadro RTX 4000 (8gb ram GDDR6)

Tänkte sälja dom för 3000 / st.

Försöker se om det finns något intresse för dom.

Kom med bud om inte priset passar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Detta är 15k Gpuer som du vill ha 3k st för, hmm har du snott dem eller är de trasiga?

Ge mig bevis så kan vi säker göra en deal

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

Detta är 15k Gpuer som du vill ha 3k st för, hmm har du snott dem eller är de trasiga?

Ge mig bevis så kan vi säker göra en deal

Ta det där i PM men om du är intresserad så är de ej som A4000 vilket är betydligt dyrare i andrahand
https://www.ebay.com/itm/235324039271?hash=item36ca67e067:g:t...

Permalänk
Medlem

Ta vad i PM?

Tack för förtydligandet missat helt att det fanns med eller utan A, gjorde en halv slarvig googlig och fick upp 15K.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

Ta vad i PM?

Tack för förtydligandet missat helt att det fanns med eller utan A, gjorde en halv slarvig googlig och fick upp 15K.

Kanske är på sin plats med en tydlig ursäkt. Ganska oskönt att gå in och fråga om någon har stulit det dom säljer eller om det rent av är defekt. Som grädde på moset är allt på grund av din egen okunskap.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Det var en fråga, jisses hade till och med en smiley för att det skulle tolkas lite skojjigt. Får man inte ha fel alls längre?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

Det var en fråga, jisses hade till och med en smiley för att det skulle tolkas lite skojjigt. Får man inte ha fel alls längre?

Jag har aldrig påstått att man inte får ha fel. Däremot att anklaga någon för stöld och/eller bedrägeri på felaktiga grunder är något annat. Hade du skrivit "Oj, dom där grafikkorten kostar 15 000 SEK, hur kommer det sig att du säljer dom för 3K?" så hade det varit en annan sak.
Du är fortfarande skyldig en ursäkt.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

För den som är intresserad så bör dessa kort prestera ungefär som nedklockade RTX 2070.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

För den som är intresserad så bör dessa kort prestera ungefär som nedklockade RTX 2070.

Om man ska använda dom till att spela ja

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Jag har aldrig påstått att man inte får ha fel. Däremot att anklaga någon för stöld och/eller bedrägeri på felaktiga grunder är något annat. Hade du skrivit "Oj, dom där grafikkorten kostar 15 000 SEK, hur kommer det sig att du säljer dom för 3K?" så hade det varit en annan sak.
Du är fortfarande skyldig en ursäkt.

jag hör klart och tydligt den skämtsamma tonen iaf i hans första inlägg... hade inte tagit åt mig om jag var säljare.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

Detta är 15k Gpuer som du vill ha 3k st för, hmm har du snott dem eller är de trasiga?

Ge mig bevis så kan vi säker göra en deal

Fick korten med när jag köpte ett lager från en konkurs. Resten av datorerna kunde jag kränga lätt men kan inget om Cad.

/Zappe21

Permalänk
Medlem

Ok,

Sorry att jag skapade kaos på din försäljning var inte alls min mening.

Vad sägs som 5000kr för båda + frakt?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

Ok,

Sorry att jag skapade kaos på din försäljning var inte alls min mening.

Vad sägs som 5000kr för båda + frakt?

Javisst Kul att nån kan använda dom

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad