SweClockers på Moderskeppet 3 – kryssningen för dig som älskar spel, teknik och nördkultur

Permalänk
Geeks
SweClockers

SweClockers på Moderskeppet 3 – kryssningen för dig som älskar spel, teknik och nördkultur

Kryssningen för dig som älskar spel, teknik och nördkultur

Äntligen kan vi dela med oss av nyheten som alla väntat på: Moderskeppet är tillbaka!

Den 10 oktober är det dags för årets stora äventyr. Denna gång kliver vi ombord vackra Birka Gotland för en oförglömlig dygnskryssning från Stockholm till Mariehamn. I vanlig ordning väntar massor av godsaker för dig som älskar spel, teknik och nördkultur. Följ med på en riktigt härlig resa fylld med intressanta utställare, fantastiska framträdanden och genuint nördig underhållning.

På Moderskeppet 3 får du chansen att träffa likasinnade och njuta av såväl nostalgiska tillbakablickar som det senaste inom spel, datorer och hårdvara. Utmana dina vänner i rafflande tävlingar, prova drinkar i barerna, smaka på läckerheter i restaurangerna och dansa till tidlös spelmusik i nattklubben. Vi önskar dig och alla dina vänner varmt välkommen ombord.

Vill du samåka, hitta en hyttkompis eller kanske bara är nyfiken på vilka från SweClockers som kommer? I denna tråd samlar vi försnacket inför den stora resan.

>> Intresselista för samåkning och hyttdelninig


Prisexempel

Squad Conquest

Three Player Co-op

Split Screen

Single Player

  • Hytt för 4 personer

  • T-shirts ingår

  • Hytt för 3 personer

  • T-shirts ingår

  • Hytt för 2 personer

  • T-shirts ingår

  • Egen hytt

  • T-shirt ingår

från 549 kr/person

från 665 kr/person

från 749 kr/person

från 1297 kr/person

>> ERBJUDANDE: Boka senast den 1 maj och få Moderskeppets officiella T-shirt på köpet. Värde 298 kr/st

PS. Följ oss på Facebook för att ta del av nyheter och uppdateringar inför avresan!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Medtag flytväst..
You'll never know ™

Permalänk
Snusfri

Denna gången kanske man skall åka med

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Åker gärna men vill gärna åka med ngn skulle vara skoj. Mina polare kan ej

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Har inte missat något Moderskepp hittills, ser redan fram emot nr. 3. 😃

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Ja, då jag varit med på båda tidigare så måste jag självklart åka denna gång också. Är det som senast hela båten som är bokad?

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Henrik-W:

Har inte missat något Moderskepp hittills, ser redan fram emot nr. 3. 😃

Då ses vi som vanligt på plats!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Alphahanne:

Ja, då jag varit med på båda tidigare så måste jag självklart åka denna gång också. Är det som senast hela båten som är bokad?

Jajjamen, vi har hela Birka Gotland. 🍻

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Denna gången kanske man skall åka med

Det tycker jag!

Ser fram emot omgång 3! Härligt!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Problemet är som vanligt logistiken dit. Vad jag kan utläsa går anslutningsbuss från JKPG som närmsta ort, så då behöver man ju tåga dit i tid, men när bussfan går finns ingen info om.
Mycket tekno men dåligt med info & logi i dagens IT-samhälle.

Edit:
Hittade nog, men man var tvungen att gå fram typ 10 steg i bokningen innan man kunde se och då fanns inte JKPG ens utan närmsta är Mjölby 11:55, så då blir det tåg för 900Kr enkel resa bara till Mjölby med byte i Alvesta på 1 timme.

Edit2: 2632 +1497 = 4129Kr för 2 pers alltså. Kollade flyget och det går inte när det ska, för sent dit och för tidigt hem och kostar 3080Kr T/R Bromma.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Fenrisulvfan:

Problemet är som vanligt logistiken dit. Vad jag kan utläsa går anslutningsbuss från JKPG som närmsta ort, så då behöver man ju tåga dit i tid, men när bussfan går finns ingen info om.
Mycket tekno men dåligt med info & logi i dagens IT-samhälle.

Edit:
Hittade nog, men man var tvungen att gå fram typ 10 steg i bokningen innan man kunde se och då fanns inte JKPG ens utan närmsta är Mjölby 11:55, så då blir det tåg för 900Kr enkel resa bara till Mjölby med byte i Alvesta på 1 timme.

Edit2: 2632 +1497 = 4129Kr för 2 pers alltså. Kollade flyget och det går inte när det ska, för sent dit och för tidigt hem och kostar 3080Kr T/R Bromma.

Det går ju direktbussar mellan Jönköping och Stockholm? En kompis åkte för några hundralappar sist.

https://www.flixbus.se/bussresor/joenkoeping-stockholm?depart...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det går ju direktbussar mellan Jönköping och Stockholm? En kompis åkte för några hundralappar sist.

https://www.flixbus.se/bussresor/joenkoeping-stockholm?depart...

Ja, det verkar funka för 800Kr T/R, men då måste man ju ta sig till JKPG också i tid och det kostar 1112Kr med tåg, ska kolla buss.
Alternativet Tåg till Stockholm Central verkar dock bäst hittills för 1866Kr, bara byte i Alvesta, men ska absolut kolla JKPG-Växjö bussar...nä verkar inte gå några om man inte vill kvista runt halva småland.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Kanske borde sätta upp någon slags samåkningslista eller dylikt, kan ju finnas fler från samma område som ska åka och någon kanske kör bil. Något i stil med Hertz Freerider.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Hedersmedlem

Synd att det inte finns bildäck. Var så otroligt skönt att bara sätta sig i bilen när man landade i Stockholm och åka raka vägen hem utan att behöva trängas med en massa daaaatanördar på landgången..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Fenrisulvfan:

Ja, det verkar funka för 800Kr T/R, men då måste man ju ta sig till JKPG också i tid och det kostar 1112Kr med tåg, ska kolla buss.
Alternativet Tåg till Stockholm Central verkar dock bäst hittills för 1866Kr, bara byte i Alvesta, men ska absolut kolla JKPG-Växjö bussar...nä verkar inte gå några om man inte vill kvista runt halva småland.

Skrivet av Alphahanne:

Kanske borde sätta upp någon slags samåkningslista eller dylikt, kan ju finnas fler från samma område som ska åka och någon kanske kör bil. Något i stil med Hertz Freerider.

Nu har jag satt upp en samåkning / hyttdelningslista. Lägger även länken i förstaposten.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CLzUHmT2-me3yCdPcBMGt...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör

Ser så innerligt mycket fram emot den här resan!

Permalänk
Medlem

Den här gången ska jag med! Blev gift förra gången när Moderskeppet 2 begav sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Problemet är som vanligt logistiken dit. Vad jag kan utläsa går anslutningsbuss från JKPG som närmsta ort, så då behöver man ju tåga dit i tid, men när bussfan går finns ingen info om.
Mycket tekno men dåligt med info & logi i dagens IT-samhälle.

Edit:
Hittade nog, men man var tvungen att gå fram typ 10 steg i bokningen innan man kunde se och då fanns inte JKPG ens utan närmsta är Mjölby 11:55, så då blir det tåg för 900Kr enkel resa bara till Mjölby med byte i Alvesta på 1 timme.

Edit2: 2632 +1497 = 4129Kr för 2 pers alltså. Kollade flyget och det går inte när det ska, för sent dit och för tidigt hem och kostar 3080Kr T/R Bromma.

Priset för tågbiljetterna är ju knas på SJ. Men det blir ett byte och tar dryga 3 och en halv timme. Sen åker man tunnelbana från TCentralen till SLussen (röd (Fruängen/Norsborg) och grön linje (Hagsätra, Skarpnäck och Farsta strand). Sen får man ta en 4XX buss från Slussen till Londonviadukten. Finns hur många som helst. Se bara till att just den du tar stannar i Londonviadukten. Går att gå från Slussen också, 700-800m.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Synd att det inte finns bildäck. Var så otroligt skönt att bara sätta sig i bilen när man landade i Stockholm och åka raka vägen hem utan att behöva trängas med en massa daaaatanördar på landgången..

Kan hålla med dig, men man är ju i körbar skick ändå. Finns en gigantisk parkeringsgarage precis invid terminalen. Så du kan ställa dig där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av slipbit:

Priset för tågbiljetterna är ju knas på SJ. Men det blir ett byte och tar dryga 3 och en halv timme. Sen åker man tunnelbana från TCentralen till SLussen (röd (Fruängen/Norsborg) och grön linje (Hagsätra, Skarpnäck och Farsta strand). Sen får man ta en 4XX buss från Slussen till Londonviadukten. Finns hur många som helst. Se bara till att just den du tar stannar i Londonviadukten. Går att gå från Slussen också, 700-800m.

Tack för tipsen, men jag tror inte att åka tunnelbana är relevant med tanke på hur mycket bök det blir med biljetter m.m.
SJ-tåg tar mycket riktigt 3,5h och man behöver bara byta i Alvesta (som ligger på Malmö-STLM sträckan)som nästan är gångavstånd (20km) från Växjö.

Jag har varit på Finlandskryssning 2ggr ena gången åkte vi via GBG och tog taxi från Centralstationen till Värtahamnen, kostade bara 200Kr.
Andra gången åkte vi bil till Mjölby och tog anslutningsbussen till färjan där (gratis parkering vid stationen i Mjölby ) men då var jag så mör när jag kom fram till färjan att jag sov bort hela båtresan. Då resan tog 3h att köra till Mjölby och sedan skumpa buss i 5 timmar. (vägarbete i Norrköping hjälpte ju inte.)

Så det minst dåliga alternativet ser jag blir att åka morgontåg och sedan hitta en gångväg i STHLM för att som snålänning slippa ta taxi. Bättre ha lite extra rumlepengar på båten Frågan är dock vilken hamn båten avgår ifrån, är det
"Birka Gotland avgår från Viking Lines terminal, Stadsgården, i Stockholm"?
Så enligt kartan kanske man bara kan gå genom gamla stan?

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Tack för tipsen, men jag tror inte att åka tunnelbana är relevant med tanke på hur mycket bök det blir med biljetter m.m.
SJ-tåg tar mycket riktigt 3,5h och man behöver bara byta i Alvesta (som ligger på Malmö-STLM sträckan)som nästan är gångavstånd (20km) från Växjö.

Jag har varit på Finlandskryssning 2ggr ena gången åkte vi via GBG och tog taxi från Centralstationen till Värtahamnen, kostade bara 200Kr.
Andra gången åkte vi bil till Mjölby och tog anslutningsbussen till färjan där (gratis parkering vid stationen i Mjölby ) men då var jag så mör när jag kom fram till färjan att jag sov bort hela båtresan. Då resan tog 3h att köra till Mjölby och sedan skumpa buss i 5 timmar. (vägarbete i Norrköping hjälpte ju inte.)

Så det minst dåliga alternativet ser jag blir att åka morgontåg och sedan hitta en gångväg i STHLM för att som snålänning slippa ta taxi. Bättre ha lite extra rumlepengar på båten Frågan är dock vilken hamn båten avgår ifrån, är det
"Birka Gotland avgår från Viking Lines terminal, Stadsgården, i Stockholm"?
Så enligt kartan kanske man bara kan gå genom gamla stan?

Jag får erkänna att jag jobbar i kollektivtrafiken, med betalsystemet. Heheh. Men numera är det skitsimpelt. Du går till spärren. Håller upp ditt Visa-kort mot den gröna avläsaren och det dras en enkelbiljett som gäller i 75minuter. Åk till Slussen, på bussen håller du upp samma Visakort igen(dras inte mer pengar så länge det är inom 75 min) från slussen till Londonviadukten. Sen är du i hamn

Det går absolut att gå från Centralen, men det är jobbigt för att spara 42kr.

Åk INTE till Värtahamnen för det är fel hamn.

Permalänk

Nåt att ha i åtanke om man ska åka "Gamla" Birka Gotland (rebrandad nyligen) byggt 2003, hytterna är riktigt trånga, speciellt om man är 4 man. Båten i sig är okej, tyvärr är den gamla takpoolen numera dansgolv
Bra käk sist jag åkte, antar att alla kör buffé

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Klart nerköp med BG jämfört med Cinderella. Men lättare att sälja ut.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

Nåt att ha i åtanke om man ska åka "Gamla" Birka Gotland (rebrandad nyligen) byggt 2003, hytterna är riktigt trånga, speciellt om man är 4 man. Båten i sig är okej, tyvärr är den gamla takpoolen numera dansgolv
Bra käk sist jag åkte, antar att alla kör buffé

fan vad synd att takpoolen är borta :/. Hytterna är tyvärr väldigt trånga :/

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Tempel:

Klart nerköp med BG jämfört med Cinderella. Men lättare att sälja ut.

Skrivet av slipbit:

fan vad synd att takpoolen är borta :/. Hytterna är tyvärr väldigt trånga :/

Birka Gotland är nyare än Cinderella och har nyligen genomgått renoveringar. En av höjdpunkterna är den enorma inglassade terrassen som verkligen är något utöver det vanliga. Var ombord i onsdags och kan ladda upp bilder senare i veckan för de som är intresserade. Måste säga att jag blev positivt överraskad och tror att detta kommer bli alldeles utmärkt.

När det gäller boendet ombord så påminner standardhytterna om de på Cinderella. Om man väljer det mest prisvärda alternativet kan det kännas något trångt om man är många som delar en hytt. Men, jag tror inte att det är något större bekymmer i praktiken. De flesta tillbringar bara några timmar med att sova i hytten eftersom det finns så mycket att göra ombord. För den som prioriterar boendet är det dock värt att uppgradera till en premiumhytt eller svit.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Birka Gotland är nyare än Cinderella och har nyligen genomgått renoveringar. En av höjdpunkterna är den enorma inglassade terrassen som verkligen är något utöver det vanliga. Var ombord i onsdags och kan ladda upp bilder senare i veckan för de som är intresserade. Måste säga att jag blev positivt överraskad och tror att detta kommer bli alldeles utmärkt.

När det gäller boendet ombord så påminner standardhytterna om de på Cinderella. Om man väljer det mest prisvärda alternativet kan det kännas något trångt om man är många som delar en hytt. Men, jag tror inte att det är något större bekymmer i praktiken. De flesta tillbringar bara några timmar med att sova i hytten eftersom det finns så mycket att göra ombord. För den som prioriterar boendet är det dock värt att uppgradera till en premiumhytt eller svit.

Jag har redan fått OK av frugan. Jag åker med oavsett om det är på Birkabåten eller en jolle! Jag ska bara med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Birka Gotland är nyare än Cinderella och har nyligen genomgått renoveringar. En av höjdpunkterna är den enorma inglassade terrassen som verkligen är något utöver det vanliga. Var ombord i onsdags och kan ladda upp bilder senare i veckan för de som är intresserade. Måste säga att jag blev positivt överraskad och tror att detta kommer bli alldeles utmärkt.

När det gäller boendet ombord så påminner standardhytterna om de på Cinderella. Om man väljer det mest prisvärda alternativet kan det kännas något trångt om man är många som delar en hytt. Men, jag tror inte att det är något större bekymmer i praktiken. De flesta tillbringar bara några timmar med att sova i hytten eftersom det finns så mycket att göra ombord. För den som prioriterar boendet är det dock värt att uppgradera till en premiumhytt eller svit.

Cinderella tar 42% fler pax. Det är ett mycket större fartyg och mycket mer utbud ombord. Renoveringar som att byta mattor sker fortlöpande på den typen av fartyg och efter 3 års stillaliggande är det ett måste att fräsha upp koncepten ombord. Men grunden är densamma och det är ett väsentligt sämre fartyg som upplevelse. BG har renoverats 2011 och 2019 men trots den senaste renoveringen bar sig inte trafiken och hon las upp 2020. Cinderella har renoverats 2014, sen har det varit mindre ombyggnationer 2015 samt 2017. Detta är normalt att så görs.

Ålder har fö inte så mycket med hur ett fartyg är, Silja Serenade och Symphony är i praktiken jämngamla med Cinderella men tack var sitt koncept outstanding i den här trafiken. BG funkade inte med Birka Cruises som beställde henne, den funkade inte med Eckerö heller. 3 gången gillt... Tja Viking har skalfördelar och fick henne billigt. Men det har fortfarande ingen unik sellingpoint.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tempel:

Cinderella tar 42% fler pax. Det är ett mycket större fartyg och mycket mer utbud ombord. Renoveringar som att byta mattor sker fortlöpande på den typen av fartyg och efter 3 års stillaliggande är det ett måste att fräsha upp koncepten ombord. Men grunden är densamma och det är ett väsentligt sämre fartyg som upplevelse. BG har renoverats 2011 och 2019 men trots den senaste renoveringen bar sig inte trafiken och hon las upp 2020. Cinderella har renoverats 2014, sen har det varit mindre ombyggnationer 2015 samt 2017. Detta är normalt att så görs.

Ålder har fö inte så mycket med hur ett fartyg är, Silja Serenade och Symphony är i praktiken jämngamla med Cinderella men tack var sitt koncept outstanding i den här trafiken. BG funkade inte med Birka Cruises som beställde henne, den funkade inte med Eckerö heller. 3 gången gillt... Tja Viking har skalfördelar och fick henne billigt. Men det har fortfarande ingen unik sellingpoint.

En avgörande del är att det saknas bildäck på Birkabåten. När pandemin kom så blev det 0-intäkter pga avsaknaden av transport/lastbilar som till slut knäckte Birka. Birkabåten var ju en ren partybåt för pensionärer och därav klientelet. Man saknar ju skaldjurskryssningen och andra koncept.

Permalänk
Medlem

Då vart det bokat och klart. Och vi har inte blivit avkastade de andra två gångerna.
Så hoppas att vi är välkomna igen!

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av DeGreeZ:

Då vart det bokat och klart. Och vi har inte blivit avkastade de andra två gångerna.
Så hoppas att vi är välkomna igen!

Välkommen och kul med fler Skaraborgare!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015