Permalänk
Medlem

Fylle Historier

Har ni nån rolig fylle historia att berätta om?
typ som sno hem grannens katt eller liknande:D

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

xD Nån liten grej har man väl gjort, men det är INGET jämfört med vad jag hittat på när jag ätit mina sömntabletter och nån ringt och väckt mig eller liknande....*ångest*

Fast såhär i efterhand när jag inte tänkt på det och sett så mycket så tycker jag nästan att jag är MINST pinsam i min umgängeskrets.

Roligaste fyllehistorian...en vakt nekade mig inträde på en "klubb" för att jag var för full, så jag kastade legget på honom och insisterade på att jag inte ALLS var för full, jag var bara lite dragen.

Roligare saker har jag väl gjort, jag reserverar mig för ytterligare pinsamheter.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

En gång när jag var ute i gbg så hängde jag med en tjej hem.. Det var ju inget fel i den biten. Men det roliga var när jag vaknade.. (hon sov som fan) då tänkte jag att jag skulle gå ut en sväng. Då slog det mig att jag inte hade en aning om vart jag var. Efter att ha gått runt en stund så såg jag en farbror som förklarade att jag var i Kungsbacka. Och att det inte fanns något att se åt det hållet jag gick, men om jag vände så kunde jag hitta affärer

Har gjort väldigt mycket konstigt på fyllan, både bra och dåliga saker. Men besparar er dem

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Musikälskare

Kom inte in på nått ställe för jag var bränd som fan, gav vakterna fingret å skrek typ "Fuck you" sen sprang jag som fan, vakterna efter

Men dom fick inte tag i mig, YES !!!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

vaknat upp på en färja mellan Helsingborg & Helsingör påväg till Roskilde är väl en bedrift. Kommer från örebro kan tillägas och hade haft en blöt kväll på stan då jag träffa några bekanta som skulle dra till Roskilde kl 1 på natten, tyckte det lät som en lysande idé. Inte lika roligt när man vaknar upp och kommer på att man ska jobba på måndag morron och sitter där utan både packning och pengar ..

Vaknat upp av att tre brandmän rycker en i stortån efter att man somnat ifrån bakfyllekäket på spisen, inte värst intelligent kan tyckas. Dessutom vart grannarna redigt oroliga =/

ska väl inte rabbla allt för mycket men det är ju sånt som händer när förnuftet lämnar skallen

Permalänk
Medlem

Hehe var på 18års fest hos en kompis, satte mig och pimpla direkt och åt utav den utsökta maten som bjöds och råkar spilla ut 2st 2liters läsk för jag är för full :/ 10mins senare och en massa mat och groggar senare känner jag något konstigt i magen och springer ut och spyr 3-4ggr sedan lägger jag mig och sover mot en sten
Till sist så vaknar jag och då är alla på väg hem :<

Permalänk
Medlem

Bilstöld=bilkrasch=träffade bekanta=elda=bensindunk från den stulna bilen=svårt bränskadad kompis.

Under en mindre normal natt.

Permalänk
Medlem

Kräftskiva i augusti förra året, somnar kl 19 efter 4:e kräftan och sover fram tills ett på natten på gräsmattan, dock av ren och skär latehet och inte av överdrivet alkoholintag

Permalänk
Medlem

jag hittade en kaktus i innerfickan på jacka dagen efter fyllan. Hade inget som helst minne av att ha norpat den.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Cyklade 2 mil mitt i natten halvt sovandes. Vaknade upp med 2 ton grus i ögonen ont i röven och cykeln brevid sängen.

Inget jag rekomenderar.

*edit* Innan någon frågar så var det av sadeln i kombination av 2 mils cyklande som rövsmärtan hade uppstått av.

/ Swuppo

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Cyklade 2 mil mitt i natten halvt sovandes. Vaknade upp med 2 ton grus i ögonen ont i röven och cykeln brevid sängen.

Inget jag rekomenderar.

*edit* Innan någon frågar så var det av sadeln i kombination av 2 mils cyklande som rövsmärtan hade uppstått av.

/ Swuppo

Haha ja, ibland kan det vara bra att poängtera var smärtan kom ifrån trots att det kan tyckas vara uppenbart

Permalänk
Medlem

Snott en midsommarstång från kommunens firande.
Räjsat med IKEAs kungvagnar nerför en backe.
Snott trafikkoner och försökt få med dom i taxin hem.
och min personliga favorit:
Jag har sprejat rödfärg på en grannes dörr. Vaknat upp och fått dåligt samvete sen skrubbat rent dörren. Allt utan att grannen märkte ett skit. ^^

Permalänk
Medlem

Jag/ Vi var väl riktiga ligister när ungdomen var, minns en helg i Katrineholm. Usch, skäms för vårat beteende, vi var ett stort gäng (+50st) som roade oss med att flytta runt parkerade bilar, vi lyfte upp en bil och ställde den på någon annans parkeringsplats, gärna på snedden. Skitdumt, men då var det kul, tänk som bilägaren funderade när hans bil var på fel parkeringsruta morgonen efter.

Ingen skada skedd, utan bara bus.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Jag/ Vi var väl riktiga ligister när ungdomen var, minns en helg i Katrineholm. Usch, skäms för vårat beteende, vi var ett stort gäng (+50st) som roade oss med att flytta runt parkerade bilar, vi lyfte upp en bil och ställde den på någon annans parkeringsplats, gärna på snedden. Skitdumt, men då var det kul, tänk som bilägaren funderade när hans bil var på fel parkeringsruta morgonen efter.

Ingen skada skedd, utan bara bus.

Haha, shit vad häftigt att lyfta bilar. Hur många personer krävdes det per bil?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Haha, shit vad häftigt att lyfta bilar. Hur många personer krävdes det per bil?

Haha, jag vet inte, men vi var som sagt, många. +50st. Unga och dumma. Då var det skitkul, men jag tvivlar på att om jag hade blivit "attackerad" så hade jag skrattat. Dumheter...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
Det gamla vanliga, tagit hem en trafikkon

Var med och snodde en här-går-man-skylt, inklusive stolpe och allt. Var nått nybygge så dom hade inte satt fast stolparna ordentligt, i kombination med fulla studenter är det kanske inte så lyckat

Annars har jag däckat i skogen och tappat bort min jacka på köpet, blev rätt kallt nästa dag.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Fick för mig att ha en efterfest till efterfesten en gång i höstas. Gick hem i förväg och ringde efter lite folk på vägen som var på den första förfesten. Det kommer lite folk, de klampar in mitt i rum, sätter sig, dricker lite mer i tron om att jag ligger i min loftsäng och sover. Efter 10 minuter märker de att ingen ligger och sover där. De tänker, "Ah, han är väl uppe och äter eller någe" och sitter kvar. Efter ytterligare tio minuter börjar de irritera sig på ett basljud som låter som en tvättmaskin. En av herrarna i ekipaget bestämmer sig för att gå och kolla vad fan det är. Öppnar toadörren, och vem ligger där och tar sig en tupplur samt låter som en tvättmaskin?

Ibland fattar man inte hur man lyckas. Blev kallad tvättmaskinen ett bra tag efter det.

Visa signatur

Athlon 64 3000+ @ 3500+ | Thermaltake Venus 12 | Asrock Dual Sata II | Nx6600 | 80 Gb Pata (Part; 60,15) | 6 Gb Pata | 200 Gb SataII | Samsung DVD/CDRW combo | Mx310 | LG Flatron L1715S

Permalänk
Medlem

får väll dra till men en då:

Var sommarn 2005, hade varit på kuggnäsfestivalen med en kompis som bodde på landet då så han skulle sova hemma hos mig.

Vi var där och drack stora mängder vuxensaft, hem till mig vid 04, farsan var vaken så vi satt o snackade med han ute på altanen en stund innan han gick och la sig. Efter ett tag så vart jag jävligt pissnödig så skulle gå in och pissa.

Morgonen efter så sätter sig min plastmorsa och läser tidningen, sen tycker hon det låter från vardagsrummet och tittar in dit, och ser mina fötter sticka fram bakom soffan. Kan säga att jag var helt nerlerad då festivalen är på en gräsplan i kombination med regn. Hon väcker mig och leder in mig i rummet.

Sedan frågar hon vart Jonny är och jag sluddrar ur att han sover, och däckar vidare. plastmorsan frågar då farsan om vart Jonny är och han hade ju pratat med oss och sa att han var här, dom hittade hans skor men ingen Jonny.

Efter en halvtimme ungefär så står Jonny och vinkar till min plastmorsa utanför fönstret

Så det hela måste ha gått till så att jag gick och pissade och påvägen ut så låste jag altandörren och däckade på golvet, och Jonny hade försökt ringa mig 213432 gånger men jag svarade inte och han ville inte väcka dom andra så han la sig och sov på altanen

Efter det så sa dom alltid till honnom o ringa på dörren om han vart utelåst igen

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk

Blev rejält dragen på Sweden Rock för nåt år sedan. Gick in på området med en polare och kollade på lite band, en stund efter detta börjar jag bli trött och lägger mig och däckar under trädet precis innanför den stora ingången.

Vaknar till igen nån timme senare och tittar runt efter min polare men i närheten finns bara två säkerhetsvakter, så jag vinglar fram till dom och frågar om dom har sett Marcus nånstans. Givetvis svarar dom nej, men frågar hur han ser ut varpå jag sätter handen mot axlen och säger "han har ungefär så här långt hår.." Fick bara ett vänligt "nej, tyvärr har vi inte sett honom" till svar innan dom gick.

Kanske inte så pinsamt eller roligt, men vi skrattar ganska bra åt det idag iallafall.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk

varför har jag alldrig upplevt något liknande i mina dar?
även om jag har ålden inne

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
varför har jag alldrig upplevt något liknande i mina dar?
även om jag har ålden inne

för att du är smartare och mer "serious" och låter bli att dricka
eller bli packad, precis som jag ?

Permalänk
Medlem

gjort mycket dumt

Vaknade med en GB-glass gubbe ni vet en såndär i plast bredvid sängen för ett massa år sedan. Hade visst gått omkring med den och frågat tjejer om de ville med hem o äta glass ..

På de senare åren har det blivit lugnare :O.. börjar bli gammal :<

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag ringde polismyndigheten lite halvonykter o frågade om man fick dricka folköl på allmän plats, det fick man (iallafall i min kommun). Lite senare på kvällen när jag gick med några kompisar o höll i min folköl så stannade polisen o ville att jag skulle hälla ut min öl, "Jag ringde polismyndigheten och frågade om man fick dricka folköl på allmän plats, dom sa att det var tillåtet, jag vet inte med er, men dom borde ju ha rätt.." sa jag då. Då gav han tillbaka ölen, såg tjurig ut o åkte iväg, det gjorde definitivt min kväll/vecka.

Permalänk
Medlem

2 gånger har jag gått hem med mer pengar än jag gick ut med, samt en halv citron i fickan, jag hade tydligen försökt byta den mot en halvlitersflaska coca-cola på shell samt ridit på en skånings axlar och skrikit EPIC MOUNT! EPIC MOUNT! samtidigt som han gnäggade, samt sprungit runt och skrikit att alla våra saker var epics

Hmm *tänka efter*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gjorde en jävligt dum grej för någon helg sedan. Efter lite för mycket sprit på krogen (aldrig mer long island ice tee) hänger jag med en brud hem. Väll hemma i hennes soffa känner jag att jag måste spy [u[NU[/u], knuffar undan henen rusar in på dass och lyckas spy i handfatet. Efter en stund kvicknar jag till något och upptäcker att fanskapet har täppt igen hela handfatet, försöker desperat att fixa vad jag ställt till med men efter en bra stund ger jag upp. Öppnar försiktigt dass dörren och ser (som tur är) att bruden sover i soffan, snabbt som fan tar jag min jack och skor och springer därifrån.
Snacka om bakis Ågren dagen efter, plus att jag lyckades lämna kvar både mobilen och klocka hos henne...

Permalänk
Inaktiv

Den gammla klassiska

Jag min tjej, hennes kompis och kompisens pojkvän är ute o dräller runt lite o dricker vodka m.m. När min flaska är slut så har de blivit lite för mkt. till slut när jag knappt kan gå rakt så bestämmer min flickvän att jag inte ska ha en droppe alkohol mer den kvällen. Hennes NÅGOT heta kompis stoppar mig och börjar pracka på mig mer o säger att jag bara spelar, jag måste ha mer tkr hon och hon ger mig allt hon har. Det hela slutar med att jag ligger o har något av ett litet förspel med min tjej i en buske. Helt plötsligt står min tjej 2 meter bort o frågar vafan jag håller på med och jag inser sakta men säkert att de inte alls va min tjej jag skulle på o börja "leka" med :D. Som tur var så blev det inga större konsekvenser

Permalänk
Medlem

Nyårsafton 2001 (tror jag det var).. en polare hade med sig för tok för meget snaps som jag så gärna hjälpte honom att bli av med. För att göra en historia kort: Stjäl cykel av polarens granne... bode bara 150m bort från polaren vid tillfället.. så vad jag skulle med cyklen till vet ingen. Anyway.. Lyckas cykla 200m ut på en åker bredvid järnvägsspåret, där jag givetviss däckar. Vaknar 5-6 på morgon av att industritåget passerar, jag har lyckats tappat min glasögon och har dessutom pajat cyklen.

PS: hittade aldrig dem igen....

Permalänk
Vila i frid

Jag och polaren blev lite nostalgiska på fyllan, hittade en grävmaskin vid ett vägbygge och lånade den en stund. Dessvärre dök farbror blå upp och haffade oss.

På tal om det, vi har inga advokater här?

Visa signatur

Assumption is the brother of all fuckups