maze3 (helst 1/2") var??

Permalänk
Medlem

maze3 (helst 1/2") var??

är i behov av ett maze3-block , helst med 1/2-anslutningar.. overclockers.se har en men den är inte i lager (tror jag.. dom har inte heller svarat på mitt mail där jag frågade när dom kan tänkas få in dom igen)

så var kan man köpa dessa nånstans till ett humant pris?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

250.- i frakt tycker inte jag är speciellt billigt... men rätt ok priser i övrigt.. ingen svensk butik som har till liknande priser (inkl frakt alltså)

Permalänk
Medlem

gtek.net har väl maze3?

Permalänk
Medlem

overclockers.se, dom är mkt justare än gtek

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Medlem

men gtek är skitdyra och har bara med 3/8", overclockers har inga inne på lager.. det enda vettiga alternativet verkar vara dagerden.. men att beställa från staterna kan ta hur lång tid som helst finns det inget annat ställe?!

Permalänk
Medlem

overclockers.com kan du altid maila och fråga när dom får hem.
jag gjorde det för drygt en vecka sen och han sa att beställningen var på väg från dd. dock kunde det ta uppemot två veckor innan han fick den från dom.
så.. skicka ett mail till overclockers.

Permalänk
Medlem

nu har jag skickat mitt andra mail till dom.. hoppas de går lite bättre att få svar denna gång

det är väl inga problem alls att montera dit en peltier senare på ett maze3 utan coldplate? tycker det verkar vara väldigt fånigt att betala 150.- extra fören med coldplate... (?)

Permalänk
Medlem

om du hade frågat mig om jag ville gå med på samköp för en månad sedan hade vi kunnat beställa från dangerden... nu behöver jag pengarna (om du nu inte vill vänta ett halvår)

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

Lev Väl !

Permalänk
Medlem

jag beställde faktiskt ett maze3 från dangerden igår.. det blev faktiskt billigare än att beställa fråb gtek.net eller overclockers.se. overclockers.se har fortfarande itne svarat på mina mail där jag frågade när de skulle få in maze3-block.. mkt dålig service får jag nog lov att säga
jag kommer kanske beställa senare frampå från dangerden igen om ja ganser att det är värt prisskillnaden att ha d-den på chipset och gpu men jag betvivlar detta faktiskt (när de finns block för 200-250.- på andra ställen)

bleh @ sega svenska databuktiker!!