Officiella Fortress 2-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2000+:

Passar denna bra in i designen på Fortress II?

http://www.inet.se/artikel/6904127/lian-li-c-02b-5-25-tum-fro...

Går den att montera?

Utan att ha chassit framför mig, så tror jag inte de passar alls, utan en hel del moddning.

Kolla här tex:
http://www.sweclockers.com/imagebank/201002/525borta001.jpg?t...
Chassit är inte byggt för att fästa stealthdriven med bleck som sticker ut på sidorna.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Tyckte också det såg konstigt ut, enligt det här inlägget har ju någon dock beställt Lian Li DVD frontar för användande i detta chassi och jag hittade inga andra stealth fronts?

#10841707

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Ja just ja den ja... Jag tror även PierreB lär upptäcka att de inte passar... (jag glömde kommentera den)

Dessutom: lite beroende på vilken 5.25 slot du tänkt använda och vilka kort du ska stoppa i burken, så ryms inte så jättedjupa DVD-enheter. Och man får ju inte precis mer plats över om man ska flytta in DVD:n så att man får plats med en extra bezel

Jag kommer köra utan stealthad enhet till att börja med iallafall.

Tröttnar jag på det så funderar jag lite på en nödlösning: att ta en av de existerande 5.25 blecken och klippa bort de vinklade sektionerna, och sen bara försöka köra dubbelhäftande tejp på blecket direkt mot släden på driven. Undrar om man kan få det att fästa tillräckligt bra?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Hmm det skulle nog kunna fungera... bara man är försiktig. Sen så har jag en sata dvd och de är ju inte särskilt djupa.. bör inte vara problem med stealth. Det blir dock inte den högst upp där kommer jag troligtvis ha en fläktkontroller.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Shit pommes, håller nu på att planera lite kabeldragning och vad för ev adaptrar och förlängningar jag behöver till mitt FT02, tillsammans med Silverpower 750SS-agget, och ni har alla helt rätt i att det blir ett h-vete att få snyggt!

Sata-kabeln är kort, och som nämnts så gör kontakterna att de tar en massa plats och inte ryms bakom moderkortsplåten.

Molex-kabeln är längre, men knappast skitlång, och även där är det i princip omöjligt att få plats med kontakter bakom, pga hur sladdarna går in i kontakten.

Jag funderar på att göra det lite bakvänt: eftersom hotswap-adapter använder Molex, så funderar jag på att försöka dra enbart en molexsladd som ger ström till HDD, SDD och DVD. Sladden dras förstås in i hålet vid nätagget så den går bakom moderkortsplåten.
- Första Molexen får ligga i långa glipan under moderkortet, och där pluggar jag hotswap-adaptern. Kommer dock inte bli vackert från andra hållet
- Andra Molexen får ligga "i" hårddiskburen, typ i ovankant. Den får en molex till sata adapter som jag hoppas räcker till SSD:n. (kan flytta SSD:n till en 3.5 plats om det behövs)
- Tredje Molexen sträcker jag upp så högt det går, och sätter en vinklad molex till sata adapter på den och hoppas den når min DVD-läsare! (läsaren ska sitta högst upp - allt annat är estetiskt oacceptabelt )
Undrar om det kommer funka?

Alternativt har jag en fundering: tror ni man kan få loss en av SATA-kontakterna som är mitt på modulära SATA-kabeln? (Kablarna går väl rakt igenom dem antar jag?) Sen borde man väl bara kunna tejpa ledarna individuellt med eltejp? Isåfall kanske man kan dra en satakabel i ovankant för DVD, och en separat SATA i underkant för HDD+SDD och ev skippa hotswapen. Det borde kunna bli en renare lösning?

... i vilket fall slår det mig hur korkade egentligen de flesta nätaggens strömkablar är.
Nu när de är modulära kan de väl åtminstone köra lite olika längder? Varför inte köra tex nån kabel med flera SATA nära varandra för hårddiskbruk? Varför tex inte ha nån kombo-kabel med både SATA och molex?
Varför kan inte nån av de större firmorna faktiskt få igång en modulärstandard som de kan hålla sig till ett tag, och därmed börja sälja lite finurliga sladdalternativ separat?

Efter att ha pillat med en HX520 innan, har jag nu bestämt mig: nästa agg ska inte ha dessa platta modulära kablar! Har helt klart tröttnat på dem. Plattheten har väldigt begränsad fördel så fort det kommer till kontakter, eller kabeln måste böjas annat än i "rätt" vinkel.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem

Ska bygga med mitt i morgon. Får se vilket nätagg jag väljer och hur snyggt man kan göra det. Jag har mängder av förlängningar om det skulle behövas, men det vill jag helst undvika. Hursomhelst, tack för rapporten, Roger W!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Har inte heller kommit igång så det låter lite surt med kablarna men det saknas fönster så ingen annan än jag får se eländet...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

En av mina fläktar äter på damnfiltret (har feta repor i plasten).
Har kopplat ur ena fläkten så länge orkar inte bry mig i det...
Pallar inte att skicka hela lådan för en fläkt, får se om jag orkar kontakta komplett eller inte.
Det är den fläkt som sitter under hårddiskburen så lär bli ett jävla jobb att få bort...

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk

oO hur kan ni inte få plats med kablarna bakom plåten? Tom jag med icke modulärt nätagg fick plats Fick dock ta bort sleevningen på tjocka kabeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av highspeed:

oO hur kan ni inte få plats med kablarna bakom plåten? Tom jag med icke modulärt nätagg fick plats Fick dock ta bort sleevningen på tjocka kabeln.

Kablarna i sig ryms, men inte kontakterna
(24pins jag har dock inte ens testat än, men den tror jag går att klämma in!)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är jag klar iaf. Tyckte det gick helt ok, även med Silver Power-agget som jag använde. Fick plats med allt bakom moderkortet.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

då väntas en undersökning av hx 520 agget:P

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av pompa_kumla:

då väntas en undersökning av hx 520 agget:P

Ska blåsa ur det med tryckluft i veckan, sedan ska det kollas!

Tillägg till bygget ovan: Man bör ta bort den tjocka gorilla-etiketten från fläktgallret på Silver Power-agget, annars hamnar agget snett. Den sitter dock rejält, så ha tålamod.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Ser riktigt bra ut det där! Jag måste komma igång snart för lådan tar så stor plats i rummet.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Nu är jag klar iaf. Tyckte det gick helt ok, även med Silver Power-agget som jag använde. Fick plats med allt bakom moderkortet.
http://i533.photobucket.com/albums/ee339/MultiMan_photo/20110...

Men vänta nu, ryms SATAkontakterna bakom moderkortsplåten när de ligger sådär? Ser att en ligger ovanpå en flatkabel till och med! Buktar inte sidplåten en del där?

... och hur mycket behövde du tvinga ner kablarna på molexen där i mitten? (kablarna som går upp till DVD:n antar jag) Torde kräva rätt grovt våld trodde jag?

Jag har inte ens provstängt dörrsidan, så jag kanske överdrivit problemet en smula
Eller så är jag för mesig med att bruka våld helt enkelt

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Roger W:

Men vänta nu, ryms SATAkontakterna bakom moderkortsplåten när de ligger sådär? Ser att en ligger ovanpå en flatkabel till och med! Buktar inte sidplåten en del där?

... och hur mycket behövde du tvinga ner kablarna på molexen där i mitten? (kablarna som går upp till DVD:n antar jag) Torde kräva rätt grovt våld trodde jag?

Jag har inte ens provstängt dörrsidan, så jag kanske överdrivit problemet en smula
Eller så är jag för mesig med att bruka våld helt enkelt

Det finns plats om man lägger det rätt. Jag fick det till att sidan föll på plats av sig själv intill någon cm innan skruvhålen. Resten fick jag trycka till lite, men absolut inget våld. Moderkortsplåten rörde sig kanske 1mm och sidan lika mycket. Inget som syns.

Molexen är bara att böja med känsla. Det är ju bara kablar, de är till för att böjas!:D

Det var isf betydligt farligare nere vid hårddiskarna. Den stenhårda plattkabeln riskerade knäcka HD-kontakterna, så där fick jag pyssla en del innan det var färdig.

Buntbandsankare som du kanske sett jag använt några, är väldigt bra när det är trångt för att hålla saker på plats.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Hedersmedlem

Är det ingen som ska fråga om jag använt distanser?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Det finns plats om man lägger det rätt.

Jag börjar tro dig: Satakontakten i sig är ju minst sina modiga 15mm hög... Ryms den (vilket den ju uppenbarligen gör då du tom har en flatkabel under!) så ryms nog det mesta
Kanske kan planera om lite isåfall...

Flatkablar känns ju lite oldschool förresten, men du bevisar snyggt att med lite "cablegami" så kan man få ordning även på dem

Skrivet av MultiMan:

Det var isf betydligt farligare nere vid hårddiskarna. Den stenhårda plattkabeln riskerade knäcka HD-kontakterna, så där fick jag pyssla en del innan det var färdig.

Eller så kan man ju skaffa vinklade?

Skrivet av MultiMan:

Buntbandsankare som du kanske sett jag använt några, är väldigt bra när det är trångt för att hålla saker på plats.

Där har vi en annan pet-peeve från mig: varför finns det inte genomtänkta inbyggda finurliga kabelfästen på baksidan på datorchassin? Buntband är IMHO en extremt oflexibel, primitiv och klumpig lösning. Nån slags smartare klämmor eller tvinnar (som tex Lian Li:s kabelbanor de har framför nätagget ibland) borde man banne mig kunna få till där bak tycker man!

Men att få allt på plats tror jag löser sig ändå. Fick just ett egentligen rätt uppenbart tips från en kompis: när man väl lagt ner burken och monterat allt och satt i alla kontakterna, så är det ju bara att lägga datorn på "andra sidan", så kan man stöka fritt med kablarna utan att gravitationen är i vägen. (den hjälper snarare till) Sen är det bara att klämma dit sidpanelen med burken i liggande läge.
Kanske alla gör redan?

Skrivet av MultiMan:

Är det ingen som ska fråga om jag använt distanser?

Mjo, du ger ju verkligen "ovan fjortis"-vibbar

Var gjorde du av frontpanelskablarna förresten? Ligger en del av längden undanskuffad under själva moderkortet tro?

Har du startat upp riggen än? Trivs du med den? Ljudnivå OK? Jag funderar ev på att volta ner fläktarna lägre än LOW-läget, men vi får se...

Tack för fin info Multiman - nu har jag mer och gå på när jag väl kommer igång och bygga! (yes, jag är seg som få - saker kommer emellan)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Kunde inte motstå det här chassit nu när det var ett så bra erbjudande, så här ser min ut färdig:

Behöver nog fixa kabeln till 24-pins kontakten som är just nu lite väl synlig.

Kabeldragningen blev aningen lurig, sänkte fästet för ssd:n så att jag bara behövde använda en kabel för de två diskarna.

Väldigt nöjd med detta vackra chassi än så länge.

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk
Medlem

Snyggt

Tror jag måste ta ut lådan och fixa iordning dragningen, orkade inte riktigt utan bara öste kablarna bakom och det gick åt helvete...

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PierreB:

Snyggt

Tror jag måste ta ut lådan och fixa iordning dragningen, orkade inte riktigt utan bara öste kablarna bakom och det gick åt helvete...

Tackar :D.

Ett tips är att om du har några hårddiskskruvar över av dem som följde med chassit så kan man skruva fast dem på baksidan av moderkortsplåten, i skruvhålen som inte används av moderkortets distanser.

Man ska nog dock inte använda någon annan skruv med längre gänga, riskerar att skruven går emot moderkortet.

Sedan kan man dra och även klämma fast kablarna vid dessa, exempelvis med buntband.

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk

Bakdelen är nästan bäst med detta chassi Så otroligt cleant.

Permalänk
Medlem

Jösses vilken kabeldragning du fått till FredW, har nästan lust att öppna chassit igen och försöka mig på något liknande. Men jag får väl nöja mig med det nuvarande resultatet som den novis jag är.

För övrigt har jag också fått erfara ett mer eller mindre frekvent klickljud från den främre fläkten (under hårddiskarna). Verkar vara att det är trådar från dammfiltret då det avtar något när jag "drar tillbaka" någon plastdel under fläkten som verkar tillhöra dammfiltret. Dock återstår det att se hur man lossar det? Ska ta en titt i manualen och fortsätta felsökningen imorgon.

Detta med fläktrelaterade missljud verkar vara något förekommande när det gäller detta chassit.

Permalänk
Medlem

Plocka ur dammfiltret och kolla så det inte sitter nån lite lös filtertåt på dem. Bara att klippa bort om det sticker ut nått (har nämnts tidigare)

Annars kan det vara nått värre problem att fläktbladen slår i gallret och då är det bökigare. Ev beror det på att fläktarna eller fläkthållarna är för hårt åtskruvade av vad jag läste på hardforum.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Roger W:

Jag börjar tro dig: Satakontakten i sig är ju minst sina modiga 15mm hög... Ryms den (vilket den ju uppenbarligen gör då du tom har en flatkabel under!) så ryms nog det mesta
Kanske kan planera om lite isåfall...

Flatkablar känns ju lite oldschool förresten, men du bevisar snyggt att med lite "cablegami" så kan man få ordning även på dem

Jag vägrar överge mina Plextor 755or. Med sina AutoStrategy (kalibrerar till alla skivor, även de som saknas i firmware) och inbyggda felvisning där man kan analysera alla typer av skivor för olika sorters fel (och bränningsresultat), är de bättre än det mesta.

Citat:

Eller så kan man ju skaffa vinklade?

Jag ville slippa adaptrar och använda därför de medföljande.

Citat:

Där har vi en annan pet-peeve från mig: varför finns det inte genomtänkta inbyggda finurliga kabelfästen på baksidan på datorchassin? Buntband är IMHO en extremt oflexibel, primitiv och klumpig lösning. Nån slags smartare klämmor eller tvinnar (som tex Lian Li:s kabelbanor de har framför nätagget ibland) borde man banne mig kunna få till där bak tycker man!

Och jag som tvärtom är buntbandsfetishist.:P

Citat:

Men att få allt på plats tror jag löser sig ändå. Fick just ett egentligen rätt uppenbart tips från en kompis: när man väl lagt ner burken och monterat allt och satt i alla kontakterna, så är det ju bara att lägga datorn på "andra sidan", så kan man stöka fritt med kablarna utan att gravitationen är i vägen. (den hjälper snarare till) Sen är det bara att klämma dit sidpanelen med burken i liggande läge.
Kanske alla gör redan?

Ibland, men tyckte inte jag behövde det till detta bygget.

Citat:

Mjo, du ger ju verkligen "ovan fjortis"-vibbar

Jag ber om ursäkt för det.

Citat:

Var gjorde du av frontpanelskablarna förresten? Ligger en del av längden undanskuffad under själva moderkortet tro?

De syns till höger om HD-burarna.

Citat:

Har du startat upp riggen än? Trivs du med den? Ljudnivå OK? Jag funderar ev på att volta ner fläktarna lägre än LOW-läget, men vi får se...

Tur att jag inte skrev svar tidigare. blev initialt besviken på ljudnivån men har nu upptäckt att det är mina server (som står på golvet) som står för 90% av ljudet numera. Det blir till att bygga om!:cool:

Citat:

Tack för fin info Multiman - nu har jag mer och gå på när jag väl kommer igång och bygga! (yes, jag är seg som få - saker kommer emellan)

Tack själv! Det är ingen nackdel att skynda långsamt med datorer, blir oftast bättre då.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Jag ville slippa adaptrar och använda därför de medföljande.

Ah, vänta nu: menar du att SATA-strömkontakten var problemet? Dvs den sista på varje kabel? Mmm, det kan jag tänka mig till viss del, men de borde väl gå att böja till lite, likt molexarna?
(SATA-kablar däremot är det väl enklare att köpa nya än skaffa adaptrar )
Med mitt moderkort hängde det bara med kablar med vinkel i ena ändan förresten. Samma gnäll av mig där: varför inte ge lite flexibilitet och skicka med nån rak åtminstone? Nu funkar nog vinklade bra för mig, men ändå

Skrivet av MultiMan:

Och jag som tvärtom är buntbandsfetishist.:P

Alla är vi olika, och tur är väl det Men är det inte rätt primitivt att det inte finns en färdig enkel mekanism på bakdisan för att hålla kablar på plats ens på lyxchassin?

Skrivet av MultiMan:

De syns till höger om HD-burarna.

Ah, inlindade i sånt där tvinn-band, right? Sladden såg dock kortare ut på din bild än jag minns den.
Nåja, är sladden lång nog att bli ivägen ska jag nog testa min egen tes

Skrivet av MultiMan:

Tack själv! Det är ingen nackdel att skynda långsamt med datorer, blir oftast bättre då.

Sant sant - bättre att tjuvtitta på era byggen först och ta inspiration
På tal om det:

Skrivet av FredW:

Ett tips är att om du har några hårddiskskruvar över av dem som följde med chassit så kan man skruva fast dem på baksidan av moderkortsplåten, i skruvhålen som inte används av moderkortets distanser.

Smart! De har lagom kort gänga, och sticker ut lite lagom långt kan jag tänka mig! Lär nog sno den idén

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Är det ingen som ska fråga om jag använt distanser?

Frågan är ju relativ för mig, jag har använt distanser till alla moderkortsfästen utom ett som inte fanns förborrat och gängat i lådan. Så nu får jag vara försiktig om jag ska plocka med minnesstickorna. Det är monteringshålet till vänster om IDE-kontakten på moderkortet. Min gängsats ligger dessutom i sommarstugan som varit insnöad tills nu så jag har inte moddat (ännu)!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kerbo:

Frågan är ju relativ för mig, jag har använt distanser till alla moderkortsfästen utom ett som inte fanns förborrat och gängat i lådan. Så nu får jag vara försiktig om jag ska plocka med minnesstickorna. Det är monteringshålet till vänster om IDE-kontakten på moderkortet. Min gängsats ligger dessutom i sommarstugan som varit insnöad tills nu så jag har inte moddat (ännu)!

Det är ju illa nog att Gigabyte bara använder 7 hål för ett i princip fullsize ATX, tappar du ett till (bara 6 då) skulle jag vara väldigt rädd för kortslutning. Personligen hade jag bredtejpad moderkortsplåten bakom utsatt område. Mekaniskt kan kortet skadas också, helt utan stöd på en stor bit.

Jag använder ju bara Asus och alla vanliga ATX-kort från dem som jag sett/använt har 9 hål. Stabilt och bra.

Vilken låda saknade hål, Fractal? Inte bra alls hursomhelst.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

grymt scassi

Riktigt bra scassi kan jag intyga om. byggde min nya dator med ft2 s.e window. grym kylning överallt och gott om utrymme att arbeta i.

Visa signatur

Cooler Master H500 A-RGB | MSI MPG Z690 CARBON WIFI DDR5 ATX | Intel 12700K | Arctic Liquid Freezer II 240 A-RGB | Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | ASUS ROG Strix 850W PSU | och förhoppningsvis snart två DDR5 to rule them all på nya gamingskärmen - LG OLED65C15LA :D

Permalänk
Medlem

Verkligen ingen dålig låda det där. Inte riktigt nöjd med disk-moneringen bara men jag är ju inte helt normal heller.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.